خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ارتباطات:

خدمات قدیمی اپراتورها ارزش‌آفرین نیست / درآمدها از پیامک به صفر رسیده است

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۶۸۳

رئیس سازمان تنظمیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اپراتورها باید خدمات جدیدی ارائه کنند چون خدمات قدیمی امروز ارزش‌آفرین نیستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حسین فلاح جوشقانی در سمینار هفته بیست و چهار اظهار کرد: بین 50 تا 90 درصد خدماتی که قبلا توسط اپراتورها انجام می‌شد دیگر مورد استقبال قرار نمی‌گیرد و امروز مردم بیشتر به سمت خدمات opp رفته‌اند.

وی افزود: درآمد اپراتورها از پیامک در جهان به صفر رسیده است و این موضوع از تحولات خدمات icc حکایت دارد.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: بنابراین لازم است اپراتورها خود را باز تعریف کنند و به جای مقابله با تحولات دنیای دیجیتال به تعامل با آن آماده شوند.

جوشقانی ادامه داد: براساس آمار میزان ارزش افزوده در صنعت‌های مختلف حدود 10 هزار میلیارد دلار است و صنایع عرصه سرگرمی، برق، حمل و نقل و تجارت الکترونیک بیشترین سهم از این بازار را در اختیار دارند.

وی با بیان اینکه در حوزه icc  باید تا 2 هزار میلیارد دلار ارزش افزوده ایجاد کنیم، گفت: در این زمینه تنها اپراتورها وظیفه ندارند و دیگر بخش‌ها نیز باید نقش ایفا کنند.

رئیس سازمان تظنیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه دیجیتالی شدن سازمان‌ها و کسب و کار نقش اساسی در تحول دیجیتال دارد، گفت: این موضوع از سال 2012 میلادی به شدت مورد توجه کشورها بوده  و آنها سعی کردند تا با این استراتژی خود را با تحولات امروز بازطراحی کنند.

وی افزود: کشورهایی که از این استراتژی استقبال کردند با افزایش 9 درصدی درآمد، افزایش 12 درصدی حجم بازار و افزایش 26 درصدی سودآوری روبرو شدند.

جوشقانی ادامه داد: ما هم در رگولاتوری در حال ارائه طرح‌های جدید هستیم تا بتوانیم نگاه‌مان را تغییر داده و با مقررات‌زدایی و تحصیل‌گری تحولات لازم را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز