خبرگزاری کار ایران

با دستور وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

قطعه ۳ باند دوم محور ایوانکی - آبسرد به بهره‌برداری رسید/ آغاز عملیات اجرایی باند جنوبی محور ایوانکی - گرمسار

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۳۷۳

قطعه ۳ باند دوم محور ایوانکی - آبسرد به طول شش و نیم کیلومتر با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی که به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی دو پروژه راهسازی به استان سمنان سفر کرده است، در جریان این سفر ابتدا پروژه قطعه ۳ باند دوم ابوانکی - آبسرد را افتتاح کرد.

گفتنی است طول کل پروژه تعریض و چهارخطه محور گرمسار - ایوانکی - آبسرد - دماوند چهار کیلومتر است که ۱۷ و نیم کیلومتر آن در استان سمنان و ۲۷ و نیم کیلومتر در حوزه استحفاظی استان تهران قرار دارد. از ۱۷ و نیم کیلومتر واقع در استان سمنان، دو قطعه در سنوات گذشته تکمیل شده بود و امروز شش و نیم کیلومتر واقع در قطعه۳ با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

هزینه لازم برای تکمیل ۱۷ و نیم کیلومتر واقع در استان سمنان، ۱۶ میلیارد تومان برآورد شده و هزینه قطعه۳ بالغ بر هشت میلیارد تومان برآورد شده است.

در ادامه این سفر عملیات اجریی باند جنوبی محور ایوانکی- گرمسار به طول هشت و نیم کیلومتر با دستور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

گفتنی است طبق نظر مسئولان استانی انجام این پروژه و بهره‌برداری از آن نقش مهمی در کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز