خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در پیامی اعلام کرد:

سخنان امامان جمعه را برای رونق مسکن شنیدم

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۳۸۶

وزیر راه و شهرسازی در پیامی ضمن اعلام دریافت پیام امامان جمعه ۱۷ شهر کشور به درخواست‌های آنان پاسخ داد و گفت: پیام امامان جمعه را مبنی بر لزوم توجه به مسکن مهر، رونق مسکن، بازآفرینی شهری و مسائل مربوط به حمل و نقل شنیدم و یقینا توجه به موضوع مسکن در اولویت‌های برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به دنبال رای اعتماد مجلس به مهندس محمد اسلامی و انتصاب وی توسط حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان به سمت وزیر راه و شهرسازی، ۱۷ امام جمعه روز جمعه ۱۸ آبان ماه سالجاری در خطبه‌های نماز جمعه، درخواست‌های خود را از وزیر جدید راه و شهرسازی اعلام کردند.

همچنین، محمد اسلامی در پیامی امروز ۲۰ آبان ماه در پاسخ به امامان جمعه و درخواست های آنها، یادداشت زیر را اعلام کرد: روز جمعه ۱۸ آبان پیام امامان محترم جمعه در سراسر کشور را  مبنی بر لزوم  توجه به مسکن مهر، رونق مسکن، بازآفرینی شهری و مسائل مربوط به حمل و نقل شنیدم. یقینا توجه به موضوع مسکن در اولویت برنامه های وزارت راه وشهرسازی قرار دارد. با توکل به خداوند متعال خواستار همکاری و همفکری شما عزیزان و کمک دستگاه های اجرایی برای تکمیل مسکن مهر و رونق ساخت و ساز هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز