خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان خصوصی سازی:

پرسپولیس و استقلال باید دوباره ارزشگذاری شوند

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۱۴۲

رییس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: پس از تصمیم دولت برای واگذاری، پرسپولیس و استقلال باید دوباره ارزشگذاری شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از خصوصی سازی، میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی درباره روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: به محض اینکه مصوبه هیات وزیران در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اصلاح شود، این دو باشگاه را بار دیگر ارزش‌گذاری می‌کنیم و به مزایده خواهیم گذاشت.

رییس سازمان خصوصی سازی اظهار کرد: قیمت‌های اعلام شده برای این واگذاری، گمانه‌زنی است و از آنجا که فعلا مصوبه جدیدی از طرف هیات وزیران برای خصوصی‌سازی دو باشگاه اعلام نشده، کار کارشناسی در این مورد صورت نپذیرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته قیمت‌گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت گرفته است، نمی‌توان به آن قیمت‌ها استناد کرد، چرا که شرایط اقتصاد با گذشت سال‌ها تغییر کرده و آن ارزش گذاری‌ها دیگر اعتبار ندارد.

پوری‌حسینی تاکید کرد: سازمان خصوصی‌سازی  به محض دریافت مجوز این آمادگی را دارد که این دو باشگاه را ارزش‌گذاری و آگهی آن را درج کند. بعد از طی این مراحل این دو باشگاه با قیمت پایه مشخص که در ارزش‌گذاری به دست آمده به مزایده گذاشته می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز