خبرگزاری کار ایران

توضیح مدیرعامل درباره حواشی مراسم معرفی مدیرکل پست خراسان شمالی:

از اشتباه پیش‌آمده عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۱۷۲

مدیرعامل شرکت ملی پست از اتفاقات عجیب در حین برگزاری مراسم معارفه مدیرکل جدید پست استان خراسان شمالی عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، حسین نعمتی مدیر عامل شرکت ملی پست ایران درباره اتفاقات پیش آمده در مراسم معرفی مدیرکل پست استان خراسان شمالی، گفت: پس از مشورت از بین همکاران شاغل در پست استان دو گزینه معرفی شدند . گزینه نخست جناب آقای خالقی، از کارکنان با تجربه و مورد وثوق و گزینه دوم جناب آقای خانی از کارکنان جوان و پویای این شرکت بودند.

مراحل اخذ استعلام و مصاحبه مدیریتی برای هر دو گزینه انجام پذیرفت و طبق روال با مجمع نمایندگان استان و استاندار محترم نیز مشورت شد. از آنجا که استاندار محترم گزینه دوم را به دلایلی ارجح دانستند گزینه دوم قطعی و انتخاب شد.

نعمتی افزود: بر اساس نظر استاندار محترم مقرر شد  آقای خانی به عنوان گزینه نهایی معرفی شوند و دراین‌باره نظر مساعد مجمع نمایندگان استان نیز اخذ شد اما متاسفانه در اثر سهل‌انگاری حوزه مدیرعامل شرکت ملی پست، حکم گزینه نخست که از پیش آماده شده بود به استان ارسال شد و موضوع به گونه‌ای رقم خورد که در شان این شرکت نبود.

وی افزود: البته از نماینده اعزامی شرکت پست که وظیفه معارفه مدیرکل جدید را به‌عهده داشت انتظار می‌رفت با دقت و درایت بیشتری مراسم را مدیریت کند تا چنین اشتباه غیرقابل پذیرشی پیش‌ نیاید.

نعمتی گفت: به زعم خودم و به عنوان مسئول اصلی این ماجرا از جناب آقای خالقی، سایر همکارانم در استان خراسان شمالی و مردم عزیز آن خطه عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با ارائه خدمات مناسب به شهروندان این اشتباه را جبران کنیم و در این راه از ظرفیت‌های برادر گرانقدر جناب آقای خالقی نیز بهره‌ ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز