خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۳۲۳

طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، محسن صالحی‌نیا به‌عنوان سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن صالحی‌نیا به‌عنوان سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب شد. وی دهمین مدیر ارشد این سازمان مادر تخصصی است که از سال ۱۳۸۴ با تجمیع “سازمان صنایع کوچک ایران” و “شرکت شهرک‌های صنعتی ایران” تأسیس شده است.

محسن صالحی‌نیا متولد سال ۱۳۴۱ در سبزوار و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی از دانشگاه علم و صنعت است.

وی که از سال ۱۳۹۰ تا کنون معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است، فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ در وزارت صنایع سنگین از پست کارشناسی آغاز کرد و سوابق و تجربیات متعددی، از جمله عضو هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی ایران خودرو و مدیرکل صنایع ماشین‌سازی و نیروی محرکه وزارت صنایع و معادن را در کارنامه شغلی خود دارد.

پیش از این، صادق نجفی از آذر سال گذشته به‌عنوان معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران فعالیت داشت که به دلیل اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، این مسئولیت را واگذار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز