خبرگزاری کار ایران

دبیر کل انجمن جوانان کارآفرین استان تهران انتخاب شد / جانشین‌پروری و پر کردن شکاف بین نسلی

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۸۳۹

مهدی نجاری دیسفانی: اولین وظیفه من تعیین استراتژی و نقشه راه به کمک اعضای هیئت مدیره و کمیسیون های تخصصی است تا بر اساس آن حرکت کنیم و دچار هیچ سردرگمی نشویم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، صبح امروز دبیر کل انجمن جوانان کارآفرین استان تهران معرفی شد. این انجمن که از تشکل های اتاق بازرگانی تهران است با هدف رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی با مدیریت جوانان فعالیت خود را آ‌غاز  کرده است.

مهدی نجار دیسفانی، دبیر کل منتخب این انجمن با اشاره به مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی گفت: هیئت مدیره و روسای کمیسیون‌ها بدون آنکه هیچ منفعتی داشته باشند در این انجمن شرکت کردند و من نیز به عنوان دبیر کل این انجمن وظیفه خود می‌دانم که با تمام قوا در خدمت فعالان اقتصادی جوان باشم.

وی با اشاره به برنامه‌های خود برای دو سال آینده گفت: اولین وظیفه من تعیین استراتژی و نقشه راه به کمک اعضای هیئت مدیره و کمیسیون های تخصصی است تا بر اساس آن حرکت کنیم و دچار هیچ سردرگمی نشویم.

نجار دیسفانی تصریح کرد: ما اگر بتوانیم در این انجمن مشارکت حداکثری را جذب کنیم، موفق خواهیم بود. این خرد جمعی ما است که کارها را پیش می برد. من امیدوارم که هیئت مدیره تشکیل شورای برنامه‌ریزی و پایش راهبردی را مصوب کند تا بتوانیم در این شورا یک ساختار به هم پیوسته به وجود آوریم و کارها را با سرعت بیشتری پیش ببریم. ما باید به مسائل بیشتر نگاه فرصت محور داشته باشیم تا مشکل محور.

نجار دیسفانی افزود: امروز در بحث توسعه شاخص‌های اقتصادی کلان کشور درون زایی و برون نگری مورد تاکید قرار گرفته است. ما نیز باید سعی کنیم تعامل خوبی با داخل و خارج انجمن داشته باشیم و در این راستا باید به ظرفیت کمیسیون‌ها توجه ویژه‌ای داشت.

وی افزود: در قرن بیستم سرمایه متشکل از پول، زمین و منابع انسانی تعریف شده بود اما هم اکنون منابع انسانی از اولویت بسزایی برخوردار است. در حال حاضر نگرانی و تشویش بیشتر موجب فرار سرمایه‌ مالی و فکری می شود. این مسائل در مقیاس کم و کوچک تر هم صادق است شاید امروز افرادی که از حضور فعال در تشکل‌ها و انجمن‌هایی همچون این انجمن خودداری می‌کنند همین تشویش‌ها و نگرانی‌ها را دارند. ما به عنوان انجمن جوانان کارآفرین استان تهران آمده‌ایم که شکاف بین نسل‌ها را کمتر و بحث جانشین‌پروری را تقویت کنیم.

در ادامه برنامه، علی محمدی تات، رئیس هیئت مدیره انجمن جوانان کارآفرین استان تهران با آ‌رزوی موفقیت برای دبیر کل انجمن به تمام اعضای انجمن توصیه کرد در راستای تسهیل امور از ایشان حمایت حداکثری نمایند و افزود: امروز کمیسیون‌ها عملکرد خوبی از خودشان نشان دادند و باید آقای نجار دیسفانی در خصوص عدم موازی‌کاری کمیسیون‌ها و هیئت مدیره برنامه‌ریزی کنند.

محمدی تات ضمن تأکید بر اهمیت شبکه سازی از پیشنهاد برخی از ارکان کمیسیون ها مبنی بر حضور در اتاق های مشترک بازرگانی و کمیسیون های تخصصی اتاق تهران استقبال کرد.

ایشان در ادامه در مورد روند انتخاب دبیر کل انجمن توضیحاتی ارائه داد و تأکید کرد که دبیر کل انتخابی مورد اجماع و اعتماد اکثریت اعضای هیئت مدیره بوده است و پس از اعطای حکم ایشان، ختم جلسه را اعلام نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز