خبرگزاری کار ایران

در ابلاغیه‌ای؛

نماینده تام‌الاختیار وزیر راه در مناطق زلزله شده معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۴۵۵

وزیر راه و شهرسازی در ابلاغی به رئیس بنیاد مسکن ماموریت داد با اختیار تام و با حضور در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام‌آباد غرب شخصا روند بازسازی را هدایت کند.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی در ابلاغ خود خطاب به علیرضا تابش تصریح کرده است: به موجب این ابلاغ به جناب عالی مأموریت داده می‌شود با اختیار تام با حضور درمناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب، روند بازسازی و عملیات مورد تعهد وزارت راه و شهرسازی را شخصا هدایت و عملکرد به صورت هفتگی به اینجانب گزارش نمایید.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه ابلاغ خود خطاب به رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواستار همراهی و هماهنگی همه دستگاه‌ها شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران در تشریح روند بازسازی مناطق زلزله زده گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر اساس اساسنامه مصوب مجلس به‌عنوان متولی بازسازی شهر و روستا مشخص‌شده است و بر همین اساس بازسازی مناطق آسیب‌دیده از زلزله بر اساس قانون به این بنیاد محول شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: تا پایان امسال واحدهای احداثی روستایی به طور کامل به بهره برداری می رسد ولی واحدهای احداثی شهری پیشرفت ۷۵ درصدی دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز