خبرگزاری کار ایران

براساس آخرین آمار‌های اعلام شده توسط مایکروسافت؛

جمعیت ویندوز 1.5 میلیاردی شد/ اندروید محبوب‌ترین سیستم‌عامل جهان

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۳۷۱

شرکت مایکروسافت ساعاتی پیش اعلام کرد که تعداد کاربران سیستم‌عامل ویندوز مرز 1.5 میلیارد نفر را پشت سر گذاشت.

به گزاش ایلنا، مسئولان مایکروسافت سال گذشته اعلام کردند که تعداد کاربران این سیستم‌عامل محبوب به یک میلیارد نفر رسیده است و این اعداد نشان می‌دهد که ویندوز توانسته در حدود یک سال،نظر 500 میلیون نفر را به خود جلب کند. طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی مایکروسافت ، ویندوز 10 حدود 700 میلیون کاربر دارد.

البته چند سالی است که با ورود تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌ها، بازار سیستم‌عامل‌ها در اختیار گوگل قرار دارد.

به گفته مدیران گوگل در سیستم‌عامل اندروید این شرکت بیش‌از 2 میلیارد کاربر دارد و در حال حاضر اندروید پرطرفدار‌ترین سیستم‌عامل جهان محسوب می‌شود.

آمار‌ها نشان می‌دهد که سیستم‌عامل اپل موسوم به Ios نیز در حال حاضر بیش‌از 1 میلیارد کاربر دارد و به این ترتیب ویندوز جایگاه دوم محبوب‌ترین سیستم‌عامل جهان را به خود اختصاص داده است و به نظر می‌رسد با افت فروش رایانه‌های شخصی و البته افزایش فروش دستگاه‌های اندرویدی ، جایگاه نخست این بازار تا سال‌‌ها همچنان در دست گوگل قرار داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز