خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ساختمانی معلم:

باید به سمت ساخت خانه‌های کم متراژ برویم

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۸۸۷

مدیرعامل شرکت ساختمانی معلم گفت: در ۹ماهه ۹۶، ۴۲۳هزار واحد به فروش رسید که ۷۱ درصد آنها زیر ۱۰۰ متر بودند. بنابراین در حال حاضر باید به سمت ساخت خانه‌های کم متراژ برویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امید علیجانی مدیرعامل شرکت ساختمانی معلم با اشاره به اینکه در سطح کشور ۲۸۰ هزار مترمربع کارگاه در دست اقدام است و پروژه‌های ساختمانی متعددی در کلانشهرها در دست ساخت داریم، گفت: ۴۹ درصد سبد پروژه‌ها به پروژه‌های تجاری اختصاص دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهریور سال ۹۷ نسبت به شهریور سال ۹۶ قیمت مسکن در تهران ۷۲ درصد و در کلانشهرها ۴۰ درصد رشد داشته است باید نسبت به ساماندهی بازار مسکن سیاست‌های جدی‌ای را در دستور کار قرار داد.

وی تاکید کرد: در شهریور ۹۷ به دلیل این افزایش قیمت‌ها میزان معاملات مسکن به کمترین حد خود رسید و کاهش قدرت خرید مردم اجازه انجام معاملات مسکن را نداد و اگر دولت سیاست‌های کاربردی در این حوزه نداشته باشد بازار مسکن با مشکلات عجیبی که تاکنون آن را تجربه نکرده‌ایم مواجه خواهد شد.

علیجانی ادامه داد: به طور قطع با توجه به شرایط حاضر استقبال از خانه‌های کم متراژ بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: در ۹ماهه ۹۶، ۴۲۳هزار واحد به فروش رسید که ۷۱ درصد آنها زیر ۱۰۰ متر بودند. بنابراین در حال حاضر باید به سمت ساخت خانه‌های کم متراژ برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز