خبرگزاری کار ایران

نماینده ایران در یونیدو بیان کرد:

سازمان ملل برای بهره‌وری انرژی به ایران کمک کند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۵۴۵

میرصالحی اظهار داشت: برای اجرای کاهش مصرف سوخت ابتدا لازم است باور آن در جامعه به وجود آید. صنایع ایران معمولا پرحجم هستند و به انرژی زیادی نیاز دارند. مورد دوم بحث فناوری است که نیاز به متخصصین، کارشناسان خبره و تجهیزات مدرن دارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا در مراسم پایانی پروژه بهره‌وری انرژی که به میزبانی یونیدو (سازمان ملل متحد) در تهران برگزار می‌شود محمد میرصالحی مدیرکل مالکیت صنعتی وزیر صنعت و نماینده جمهوری اسلامی ایران در یونیدو گفت: سازمان بین‌المللی انرژی در ایران پروژه‌های مختلفی را اجرا می‌کند که بحث بهره‌وری یکی از آنها است. ما در کنار اجرای این پروژه دوره‌های آموزشی خوبی نیز برگزار کردیم که توانست کمک زیادی به بحث بهره‌وری انرژی به کشور کند.

وی ادامه داد: برای بهینه سازی و کاهش آلایندگی‌ها باید این فرهنگ‌سازی در جامعه نهادینه شود که درست مصرف کردن یک الزام است و این می‌تواند در بخش خانگی و صنعت کمک زیادی به کاهش مصرف سوخت کند.

وی ادامه داد: وزارت صنعت در پنج نطقه کشور این موضوع را اجرا کرده و سعی داشته آن را به همه صنایع تعمیم بدهد.

میرصالحی ادامه داد: برای اجرای کاهش مصرف سوخت ابتدا لازم است باور آن در جامعه به وجود آید. صنایع ایران معمولا پرحجم هستند و به انرژی زیادی نیاز دارند. مورد دوم بحث فناوری است که نیاز به متخصصین، کارشناسان خبره و تجهیزات مدرن دارند.

وی افزود: من به عنوان رابط یونیدو و نماینده جمهوری اسلامی ایران این انتظار را داریم که سازمان ملل در جهت انتقال تکنولوژی حرکت کند تا ما بتوانیم با بروز کردن ماشین‌آلات در صنایع بحث بهره‌وری در انرژی را به پیش ببریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز