خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق تعاون ایران:

دولت‌مردان به بخش تعاون توجه کمتری دارند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۴۵۳

رئیس اتاق تعاون ایران با بیان اینکه بخش تعاون کمتر مورد توجه دولتمردان بوده، گفت: بخش تعاون به تنهایی یک دولت کوچک است و در همه عرصه‌ها اعم از کشاورزی، بانک و بیمه و شرکت‌های دانش بنیان فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، بهمن عبداللهی در نشست هم اندیشی و تبیین دیدگاه‌ها و نظرات وزرای پیشنهادی دولت که در اتاق تعاون ایران برگزار شد، اظهار کرد: بخش تعاون به عنوان یکی از سربخش های اصلی و ارکان اصلی اقتصاد کشور فعالیت می‌کند که ظرفیت‌های مختلفی دارد. بخش تعاون به تنهایی یک دولت کوچک است و در همه عرصه‌ها اعم از کشاورزی، بانک و بیمه و شرکت‌های دانش بنیان فعالیت می‌کند.

وی افزود: ما با آنچه در بخش تعاون در قانون‌های کشور تصویب شده فاصله زیادی داریم اما به عنوان یک رکن اقتصادی کشور در همه عرصه ها فعالیت داریم.

عبداللهی خاطر نشان کرد: در حوزه وزارت اقتصاد اعتقاد دارم این وزارتخانه یکی از وزارتخانه‌های تاثیر گذار و میدانی است و با مردم و فعالان اقتصادی بسیار سر و کار دارد. سیاست های اعمال شده در این وزارتخانه مستقیم با زندگی مردم سر و کار دارد و باید ارتباط تنگاتنگی را با تعاون و اصناف داشته باشد. هر چه این ارتباط بیشتر باشد انجام وظیفه در وزارتخانه راحت‌تر خواهد بود و سیاست‌های بهتری اعمال خواهد شد.

وی افزود: پیش از این هم ما در این مسئله انتقادات بسیاری را به وزارت اقتصاد داشتیم. من از نزدیک شاهد دیدگاه‌های آقای دژپسند بوده‌ام و ایشان بهترین گزینه برای وزارت اقتصاد محسوب می‌شود و بسیاری بر این باور هستند و نظر بخش تعاون هم همین است. ما امیدواریم بتوانند در این مسئولیت به خوبی عمل کنند.

عبداللهی در ادامه در خصوص وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد:  بخش تعاون کمتر مورد توجه دولتمردان بوده اما امیدواریم حضور دکتر رحمانی که در حوزه‌های مختلف صنعت سابقه بالایی دارند و هم در حوزه قانونگذاری فعالیت داشته اند باعث رونق در بخش صنعت شود. ما ایشان را به عنوان یک تعاونگر می‌شناسیم و خدا را شکر می‌کنیم که شخصی مثل ایشان برای این کار انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز