خبرگزاری کار ایران

برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۳۴۱

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان با حضور ده ها شرکت بزرگ داخلی و نمایندگان خارجی،صنعتگران و مهندسان بخش های مختلف حوزه ساخت و ساز و همچنین وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط با صنعت ساخت و ساز، در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان گشایش یافت.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه که از 11 تا 14 مهر ماه برپاست، بیش از130 شرکت از یازده استان کشور و همچنین نمایندگانی از چند کشور خارجی حضور دارند.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه؛ نوین ترین و پیشرفته ترین طرح ها، برنامه ها و پروژه های خود را در سه حوزه (تکنولوژی های نوین، سازه ها و نماها)، ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

 در این نمایشگاه انواع طرح ها و پروژه های سبک سازی ساختمان، مجتمع سازی، انواع سازه های فلزی، سازه های بتنی، سازه های پیش ساخته ، فنی مهندسی، نظارت، طراحی و دکوراسیون داخلی، ساختمان های هوشمند، بهینه سازی انرژی، درب و پنجره، آسانسور، پله برقی و بالابر ها، پروفیل و آلومینیوم، عایق های حرارتی و صوتی، تهویه و تاسیسات ساختمانی، لوله و پلیمر، کاشی و سرامیک ، شیرآلات، تجهیزات و طرح های نوین ساختمانی ارائه می شود.

در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان همچنین؛ انبوه سازان، تعاونی های ساختمانی، نشریات ساختمانی، مشاوران ساختمانی، شرکت های برق ساختمانی، شرکت های سیمانی و بتن و شرکت های نماسازی و در و پنجره و صنایع مرتبط حضور و مشارکت دارند.

 برگزاری چند همایش و نشست علمی، آموزشی با حضور مهندسان، صاحبنظران و استادان دانشگاه ها و مقامات مرتبط برخی از برنامه های جانبی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان است.

 این نمایشگاه با هدف کمک به رونق ساخت و ساز، شناخت توانمندی ها و کمبودهای صنعت ساختمان، آشنایی با پیشرفت های روز این صنعت در ایران و جهان، توسعه و گسترش سبک سازی، مقاوم سازی، اشتغالزایی و ایجاد یک فضای اقتصادی و تجاری ویژه برای رویارویی شرکت های فعال در زمینه ماشین آلات، تجهیزات، مصالح، خدمات و تکنولوژی صنعت ساختمان و عمران برگزار می شود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان از یازدهم تا چهاردهم مهر ماه هر روز از ساعت 16تا 22 در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستانی آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز