خبرگزاری کار ایران

رضا اردکانیان خبر داد:

رایگان‌ شدن هزینه آب، برق و گاز مدارس در دستور کار دولت

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۵۱

وزیر نیرو گفت: رایگان‌شدن هزینه آب و برق و گاز مدارس نیازمند تصویب آیین‌نامه اجرایی در هیات دولت است.

به گزارش ایلنا، رضا اردکانیان درباره چرایی عدم اجرای قانون رایگان‌شدن هزینه آب و برق و گاز مدارس گفت: قانون حتما باید اجرا شود اما مانند هر تصمیم دیگری نیازمند نهایی شدن و تصویب آیین‌نامه اجرایی آن در هیات دولت است.

وزیر نیرو افزود: تدوین آیین‌نامه اجرایی در دستور کار دولت است و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد؛ البته قانون ناظر به رعایت الگوی مصرف در این خصوص است.

وی به بیان نظر خود درباره این قانون پرداخت و گفت: وقتی همه ما دست به دست هم دادیم که مصرف‌کنندگان مناسب‌تر و بهتری باشیم، باید سعی کنیم فرزندان‌مان این رویه را از ما یاد بگیرند.

اردکانیان ادامه داد: البته می‌پذیریم که دستگاه آموزش و پرورش کشور نیاز‌های فراوانی دارد و دولت حتما باید تدارکاتی برای آن ببیند؛ حتی وزارت نیرو آماده است تا در صورت امکان یارانه جداگانه‌ای به دستگاه آموزش و پرورش بدهد اما اینکه به فرزندان خود بگوییم این کالا هم رایگان است و هم آن درست مصرف کنید، درس سختی برای نونهالان این مملکت است و پذیرش راحتی نخواهد داشت.

وزیر نیرو توضیح داد: مجلس و دولت تدبیری کنند تا هم مشکل آموزش و پرورش حل شود و هم آموزش‌های صحیح‌تری درباره مصرف آب و انرژی به دانش‌آموزان دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز