خبرگزاری کار ایران

عضو هئیت مدیره طلا و جواهر تهران به ایلنا خبر داد؛

سکه به کانال ۴ میلیون تومان عقب‌نشینی کرد/ نفع فروشندگان در تعدد معاملات است نه قیمت بالا

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۳۶۷

عضو هئیت مدیره طلا و جواهر تهران اعلام کرد: نرخ هر قطعه سکه تمام با تصویر امام(ره) وارد کانال ۴ میلیون شد و آخرین نرخ آن ۴ میلیون ونهصدوهشتاد هزار تومان است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا، در مورد نرخ سکه و کاهش آن گفت: با توجه به کاهش نرخ دلار در بازار که تا مرز ۱۷ هزار تومان پایین آمده است، قیمت سکه هم با کاهش روبه‌رو شده است؛ به طوری که نرخ هر قطعه سکه تمام با تصویر امام(ره) وارد کانال ۴ میلیون شد و آخرین نرخ آن ۴ میلیون و نهصد و هشتاد هزار تومان است.

وی در مورد آخرین نرخ انواع سکه گفت: هچنین نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۴ میلیون‌ و هشتصد و هشتاد هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و سیصد و نود هزار تومان و سکه یک گرمی هم هفتصد هزار تومان است. در ضمن هر گرم طلای ۱۸ عیار هم چهارصد و هشتادهزار تومان است.

کشتی‌آرای تعداد معاملات را موجب سودآوری بر فروشندگان دانست وافزود: نفع فروشندگان و معامله‌گران در تعداد معاملات است چون در صورت بالا بودن قیمت این امکان وجود دارد که امکان جایگزینی در صورت فروش سخت باشد.

عضو هییت مدیره طلاوجواهر تهران با اشاره به موضوع سکه ثامن گفت:  برای جلوگیری از تکرار این تجربه از مردم درخواست می‌کنیم تنها از طریق موسسات مالی‌واعتباری معتبر اقدام به خریدوفروش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز