خبرگزاری کار ایران

یوسف‌خانی در گفت‌وگو با ایلنا:

قیمت مرغ به 8800 تومان رسید/ افزایشی در فروش دل و جگر و پای مرغ نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۸۹۱

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: از آنجایی که فروش مرغ با رکود مواجه شده است این محصول با قیمت پایین‌تری نسبت به قبل توزیع می‌شود اما اقلام دیگر قیمت ثابتی دارند و کاهش قیمت نداشته‌اند.

مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درخصوص قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت مرغ در بازار به 8800 تومان در خرده فروشی‌ها رسیده است. قیمت مرغ زنده در واحدهای مرغداری به 5800 تومان رسیده و مرغ در کشتارگاه 8000 تومان است.

وی افزود: قیمت مرغ درب واحدهای صنفی 8200 تومان است و خرده فروشی‌ها با قیمت 8800 تومان آن را به فروش می‌رسانند. قیمت مرغ در این چند روز بازهم با کاهش مواجه بوده است اما برخی اقلام مرتبط با آن که همراه با مرغ افزایش قیمت داشتند ثابت مانده‌اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در رابطه با قیمت اقلام دیگر مانند پای مرغ خاطرنشان کرد: قیمت اقلام مرتبط با مرغ پس از کاهش 3هزار تومانی قیمت مرغ همچنان ثابت مانده است؛ پای مرغ هر بسته3500 تومان، جگر مرغ 2500 و سنگدان مرغ 3500 تومان است.

یوسف‌خانی با اشاره به این نکته که فروش این نوع محصولات افزایش نداشته است، تصریح کرد: از آنجایی که فروش مرغ با رکود مواجه شده است این محصول با قیمت پایین‌تری نسبت به قبل توزیع می‌شود اما اقلام دیگر قیمت ثابتی دارند و کاهش قیمت نداشته‌اند. از سوی دیگر این اقلام باب طبع همه نیستند و تغییری در روند فروش آنها به وجود نیامده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز