خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

ضرورت تسریع در معرفی وزرای کار و اقتصاد/ باید با همدلی بار مضاعف اقشار آسیب‌پذیر را قابل تحمل کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۵۹۷

یک نماینده مجلس گفت: مجلس کمک می‌کند تا با اتحاد و همدلی بار مضاعفی را که روی اقشار آسیب پذیر است، کم و قابل تحمل کند.

غلامرضا شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره تاخیر در معرفی دو وزیر کابینه دولت و تغییراتی که باید در سطح معاونت‌های برخی وزارتخانه‌ها اعمال شود، اظهار داشت: اکنون دولت بیکار ننشسته است. از ابتدای متظاهر شدن این بحران که بخشی متاسفانه بر اثر عدم پیشگیری و پیش بینی بوده است، اوضاع بغرنج و غیر قابل کنترل شد. اما در حال حاضر دولت و مجلس ورود موثری دارند و شرایط رو به بهبود است.

وی با بیان اینکه به مردم قول می‌دهیم شرایط بهتر و متفاوت باشد، افزود: دولت باید در معرفی دو وزیر تعجیل کند و سایر وزرایی هم که باید پاسخگوی مجلس باشند حضورشان ادامه داشته باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس تاکید کرد: در این قضایا امیال و تمایلات سیاسی مطرح نیست، دولت در این مسائل خوب ظاهر شده و مجلس هم جدا از فراکسیون و جناح سیاسی و بدون در نظر گرفتن خواسته‌های حزبی عمل کرده و از این پس هم کمک می‌کند تا با اتحاد و همدلی بار مضاعفی را که روی اقشار آسیب پذیر است، کم و قابل تحمل کند.

وی با یادآوری این نکته که معرفی وزرای کابینه باید سریع‌تر انجام شود، گفت:  مجلس از دولت همین را می‌خواهد، بر اساس اصل تفکیک قوا که اصل بالنده قانون اساسی است قوا باید در مقابل هم پاسخگو و مسئولیت پذیر باشند و مجلس هم بدون کمترین اهمال کاری روند قانونی صیانت از حقوق مردم ایران را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز