خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران:

طرح همیاران مهر با نیات خیر هموطنان هم راستا است

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۸۵۷

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب شهر شیراز بیان داشت: طرح همیاران مهر همسو با نیت خیرخواهانه هموطنان و هم راستا با توسعه وگسترش فرهنگ قرض الحسنه است و همکاران برای معرفی این طرح از تمامی توان و تلاش خود استفاده کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این سفر که به منظور تبیین راهبردهای عملیاتی برای تحقق اهداف و سیاست های اعتباری تدوین شده و بررسی آمار عملکرد شعب استان فارس برگزار شد، دکتر اکبری در جمع همکاران اظهارداشت: این طرح می تواند به تامین مالی جمعی برای حمایت از نیازمندان کمک کند تا از این محل به اقشار ضعیف و متوسط جامعه در حوزه های اشتغالزایی، درمان، بانوان سرپرست خانوار و ... تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شود.

شایان ذکر است، در بازدید از شعب استان فارس، آمار عملکرد و فعالیت های انجام شده در خصوص بازاریابی، جذب منابع جدید، کنترل مصارف و پیگیری وصول مطالبات مورد ارزیابی قرار گرفت و رهنمودهای لازم ارائه شد.

پیگیری نحوه اجرای انواع طرح های تسهیلاتی، تاکید به تسریع در پرداخت تسهیلات، شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های جدید جذب منابع قرض الحسنه، رعایت اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع و... از دیگر محورهای مورد توجه در این بازدیدها بود.

شایان ذکر است، نجدی مدیر امور استانها، فرجی مهماندار رییس اداره کل توسعه سرمایه انسانی، طبلشی رییس اداره کل پشتیبانی و رحیمی رییس اداره کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم نیز در سفر به استان فارس حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز