خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در تجلی ارزشهای مادی و معنوی سنت قرض الحسنه برای جامعه، گام‌های بلند و چشمگیری برداشته است

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۸۴۴

دبیر شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در دیدار مدیر امور شعب استان قم، نقش بانک قرض الحسنه مهر ایران را در تجلی برکات مادی و معنوی سنت خداپسندانه قرض برای آحاد جامعه، ارزنده توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این دیدار، حجه الاسلام و المسلمین دکتر عبداللهی، با تبیین برخی از آثار و پیامدهای مثبت فعل قرض الحسنه، در ابعاد گوناگون فردی، اجتماعی، فرهنگی، اعتقادی، اقتصادی و ... خاطر نشان کرد: آنچه بیش از ادراک فردی این آثار و برکات اهمیت دارد، معرفی و تجلی این آثار برای آحاد جامعه است که خوشبختانه، بانک قرض الحسنه مهر ایران در این مسیر، موفق عمل نموده است.

دبیر شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور، خدمات بانک به اقشار نیازمند بویژه روحانیون و طلاب کم بضاعت را مناسب و درخور تحسین ارزیابی نموده و با تشریح وضعیت اقتصادی حال حاضرجامعه، نقش قرض الحسنه را در رونق فعالیت‌های اقتصادی سالم و بالتبع ایجاد اشتغال پایدار نیزحائز اهمیت بسیار بر شمرد.

مدیر امور شعب استان قم نیز در این دیدار با اشاره به مهم‌ترین چالش‌های اقتصادی کشور و ریشه و علل آنها ابراز داشت: بر کسی پوشیده نیست که نابسامانی‌ها و محدودیت‌های اقتصادی، بروز معضلات و آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد، از این رو بانک قرض الحسنه مهر ایران همواره کوشیده با بسیج تمامی امکانات و استفاده از تمامی ظرفیتهای مادی و معنوی خود، ضمن ترویج سنت نیکوی قرض الحسنه و اعطای تسهیلات گسترده در این قالب، گام‌های بلند و مؤثری در مسیر حمایت از اقشار ضعیف و دهک‌های کمتر برخوردار جامعه و جلوگیری از شکل گیری ناهنجاریهای اجتماعی بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز