خبرگزاری کار ایران

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور:

قرض الحسنه؛ ضامن رونق فعالیتهای اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال پایدار

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۳۹۶

مدیر امور شعب استان قم و هیئت همراه، با حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور، ضمن دیدار با حضرت آیت اله اعرافی، امام جمعه موقت قم و مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، در خصوص بسترهای تقویت همکاریهای بانک قرض الحسنه مهر ایران و نهادهای حوزوی به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حضرت آیت الله اعرافی خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران به اقشار نیازمند به ویژه روحانیون وطلاب کم بضاعت را مناسب و در خور تحسین ارزیابی نموده و با تشریح وضعیت اقتصادی حال حاضر جامعه نقش قرض الحسنه را در رونق فعالیتهای اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال پایدارحائز اهمیت برشمرد.

امام جمعه موقت قم در ادامه با توصیه مدیران بانک به تعامل بیشتر با مراجع عظام تقلید، علماء، شخصیت های مذهبی و نهادهای حوزوی و فرهنگی و همچنین شناسایی بسترهایی جدید جهت توسعه فعالیتها، خواستار ارتقای همکاریهای دو مجموعه در سال جدید شد.

سید حسین دامادی، مدیر امور شعب استان قم نیز در این دیدار، اصلی ترین خط مشی بانک قرض الحسنه مهر ایران را تبدیل عقد اسلامی – اقتصادی قرض الحسنه به یک فرهنگ در جامعه عنوان نموده و خاطر نشان کرد : هرچه در فرهنگ سازی قرض الحسنه موفق تر عمل نماییم، بی تردید شاهد دستاوردهای بهتر و بیشتری در زمینه های منطقی نمودن سن ازدواج، کاهش نرخ بیکاری، مهار تورم، رونق تولید، بهبود فضای کسب و کار و مقابله با چالشها و تهدیدات فرهنگی – اجتماعی خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز