خبرگزاری کار ایران

ضرورت تدوین راهبردهای عملیاتی مناسب جهت افزایش سهم از بازارهای هدف

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۴۱۵

امامی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، در بازدید از برخی شعب استان قم بر ضرورت تدوین راهبردهای عملیاتی مناسب جهت افزایش سهم از بازارهای هدف تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این بازدیدها که سزاوار مدیر شعب استان نیز حضور داشت، عملکرد شعب از حیث منابع قرض الحسنه جذب شده، مصارف و تسهیلات پرداختی و نیز میزان مطالبات و معوقات بررسی، و در خصوص شناسایی ظرفیت های جدید در حوزه منابع مالی قرض الحسنه و همچنین حفظ و تقویت جایگاه بانک در بازار پولی استان، رهنمودهای لازم به همکاران ارائه شد.

در این بازدیدها، عیسی امامی با تبیین موقعیت کنونی بانک قرض الحسنه مهر ایران در عرصه پولی و بانکی کشور خاطر نشان کرد: این بانک دارای مزیت ها و امکاناتی است که سایر بانک های تجاری از آنها بی بهره اند و چنانچه این ظرفیت ها به درستی و با روشهای کارآمد و به روز، به جامعه اطلاع رسانی گردد، علاوه بر ارتقای برند بانک، گسترش روزافزون دامنه ی مشتریان آن را نیز به دنبال خواهد داشت.

عضو هیات مدیره بانک در بازدید از شعب استان قم، آگاهی از تعریف، جایگاه، عملکرد و نیز نسبت های مالی و عملیاتی بانک را نخستین وظیفه همکاران عنوان نموده و ضمن تأکید بر اهمیت بالای این موضوع در حرکت بانک به سمت تحقق اهداف کلان ترسیمی ، خاطر نشان کرد: هرچه اشراف اطلاعاتی دقیق تر و جامع تری بر موقعیت خود در بازار داشته باشیم، مسلماً بهتر خواهیم توانست نقاط ضعف و قوت عملکرد خود را شناخته و با بازتحلیل کارشناسی آنها و رفع نواقص و موانع، علاوه بر کاهش هزینه های دسترسی به اهداف و البته سرعت بخشی محسوس به این فرآیند، سهم بیشتر و مؤثرتری از بازار پولی و مالی کشور تصاحب نماییم.

امامی با اشاره به ساختار جدید درجه بندی استان ها، مهمترین رکن دستور العمل ابلاغی در این زمینه را نه صرفاً افزایش منابع یا سودآوری بیشتر بلکه کارآمدی شعب استان ها در تمامی شاخه های بانکداری حرفه ای برشمرده و ضمن توصیه همکاران به تحلیل موشکافانه یکایک مؤلفه های این دستور العمل، موفقیت شعب را در گرو عملکرد صحیح، پرشتاب و منطبق بر استانداردهای روز بانکداری دانست.

عضو هیات مدیره ناظر بر استان قم با تأکید بر نقش بی بدیل حساب های قرض الحسنه جاری در ارتقای میزان شناخت جامعه از بانک و نیز تقویت اعتماد عمومی به آن، افزود: زمانی می توانیم انتظار آشنایی اقشار مختلف جامعه با نام و خدمات بانک را داشته باشیم که پیش از آن توانسته باشیم خانواده، اطرافیان و بستگان خود کارکنان را با بانک و توانمندیهای آن آشنا سازیم و این امر، ظرفیت عظیمی است که به هیچ وجه نباید نادیده گرفته شود .

شایان ذکر است، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر به استان قم، از شعب امامزاده ابراهیم، شهید باهنر، طالقانی، آیت اله صدوقی، بلوارامین، ولیعصر(عج)، میدان امام خمینی(ره) و بلوار امام رضا(ع) بازدید نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز