خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو:

تابستان امسال را بدون مشکل در شبکه برق رسانی پشت سر گذاشتیم/احداث نیروگاه‌های حقیقی و مجازی برای تامین برق سال ۹۸

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۸۹۳

اردکانیان گفت: اکنون دست اندرکار احداث نیروگاه‌های حقیقی و مجازی، توسط متخصصان صنعت برق کشور و همچنین مردم با اصلاح الگوی مصرف هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان صبح امروز در آئین افتتاح 57 پروژه شبکه‌های انتقال فوق و توزیع برق تهران با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی و توسعه ای کشور نیازمند برق پایدار و مطمئن است، اظهار کرد: در این راستا بایستی به نحو مناسب رو به جلو حرکت داشته باشیم که  با برنامه ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم در سال پیش رو به اتکا ظرفیت‌های داخلی و همت متخصصان صنعت برق کشور، این ظرفیت‌ها را بیش از پیش افزایش داده و برق پایداری را در هر زمان داشته باشیم.

وی با اشاره به شعار امسال که حمایت از کالای ایرانی نام گرفته است، بیان کرد: یکی از ارزشمندترین کالاهای ایرانی، حس تعلق خاطر مردم ما به کشور خودشان است و شاید یکی از هدف گذاری‌های اصلی دشمنان انقلاب ، آسیب زدن به همین حس تعلق بوده که باید از این حس به عنوان یک کالای منحصر بفرد ایرانی محافظت کنیم.

وزیر نیرو به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: ما به جای فرصت زمانی چند برابر و صرف هزینه‌های سنگین توانستیم با بهره گیری از امکانات بلااستفاده در انبارهای تجهیزات خود، کار ارزشمندی را در مسیر اقتصاد مقاومتی ایجاد کنیم که امروز نمونه ای از آن را در افتتاح این پروژه می‌بینید.

اردکانیان با بیان اینکه تابستان امسال را بدون مشکل در شبکه برق رسانی پشت سر گذاشتیم، گفت: دشمنان این نظام قصد داشتند با برنامه ریزی‌های سنگین خود در صنعت آب و برق کشور اختلال ایجاد کنند که  با هوشیاری مردم، مدیریت درست مسئولان، استانداران، تدبیر مقامات و همکاری رسانه نقشه شوم آن‌ها نقش بر آب شد و باز تیرشان به هدف نشست.

وزیر نیرو تاکید کرد: در کنار اینکه تابستان کم حادثه ای را پشت سر گذاشتیم، باید گفت که تجربه بسیار زیادی برای سال آینده کسب کردیم و هم اکنون دست اندرکار احداث نیروگاه‌های حقیقی و مجازی هستیم که نیروگاه حقیقی توسط متخصصان صنعت برق کشور و مجازی توسط مردم با اصلاح الگوی مصرف و مدیریت صحیح برق انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: امسال مدیریت مصرف باعث شد تا اوج بار کاهش پیدا کند و همهٔ مردم در سراسر کشور از نعمت برق برخوردار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز