خبرگزاری کار ایران

سازمانها و واحدهای وزارت صمت مکلف به استفاده از تولید ایرانی شدند

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۷۵۱

وزیر صنعت ، معدن و تجارت به همه واحدها و سازمانها و شرکتهای زیر مجموعه ابلاغ کرد که از خرید کالا و استفاده از خدمات خارجی خودداری کنند.

به گزارش ایلنا از شاتا، با بروز شدن فهرست تولیدات و خدمات داخلی در پورتال وزارت صنعت ، معدن و تجارت کلیه واحدها ، سازمانها و شرکتهای زیر مجموعه این وزارتخانه مکلف شدند با مراجعه به فهرست یاد شده از خرید کالای خارجی و خدماتی که نام آنها در فهرست مذکور درج شده است خود داری و مراقبت و نظارت داشته باشند تا پیمانکاران آنان نیز این موضوع را رعایت کنند .

گفتنی است طبق یکی از بندهای قانونی ، ارجاع کلیه فعالیتهای خدماتی ( فنی و مهندسی ) ، ساخت ،‌ نصب و تامین کالاهای مورد نیاز فقط به شرکتهای ایرانی دارای صلاحیت مجاز است و در صورت عدم ارائه خدمات و کالاهای مورد نظر از سوی شرکتهای ایرانی ، صرفا با رعایت ماده 4 قانون مذکور ( هماهنگی با وزارت صنعت ، معدن و تجارت ) می تواند با مشارکت ایرانی – خارجی یا خارجی واگذار شود .

گفتنی است بروز رسانی فهرست تولیدات و خدمات داخلی که در پورتال وزارت صنعت ،معدن و تجارت درج شده است به دنبال تکلیف ماده 3 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور وبا همکاری انجمن ها و تشکلهای مربوط صورت گرفت .

این فهرست ازطریق آدرس : www.mimt.gov.ir\tavanmandi قابل مشاهده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز