خبرگزاری کار ایران

محصولات جدید به بازار می‌آید؛

رونمایی هوآوی از گوشی‌های nova 3 و nova 3i

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۰۱۷

شرکت هوآوی از دو محصول جدید خود تحت عنوان nova 3 و nova 3i رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مخاطبان سری گوشی‌های 3 nova نسل جوان هستند که طراحی و زیبایی، سلفی و سرگرمی برای آنها حائز اهمیت است به همین دلیل هوآوی در این سری از گوشی‌های خود تلاش کرده تا موارد یاد شده را مورد توجه قرار دهد.

سلفی ۲۴ مگاپیکسلی در سری nova 3

گوشی سری nova 3 از شیشه‌ای سه بعدی برخوردار است و تمام رنگ‌های آن دارای افکت‌های انعکاسی است. فریم این گوشی ۳/۵۵ میلی‌متر است و مانیتور آن حدود ۸۵ درصد سطح گوشی را پوشش داده است.

صفحه نمایش گوشی‌های نوا ۳، ۶/۳ اینچ است. ابعاد صفحه نمایش در این مدل از گوشی 19/5 در 9 است که دارای کشیدگی مناسبی است. رنگ‌های مشکی، آبی آسمانی و رنگ طیف‌دار بنفش (رنگین‌کمان بنفش) سه رنگ گوشی‌های سری nova 3 را تشکیل می‌دهد.

سنسورهای دوربین سلفی این گوشی‌ها ۲۴ مگاپیکسلی است. موتور گرافیکی این دوربین بسیار پرسرعت است. این دوربین از هوش مصنوعی برخوردار است و با تشخیص بک‌گراند و سوژه تصویر را بهینه می‌کند. همچنین دوربین اصلی این گوشی دارای دو سنسور ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی است.

کاربرد هوش مصنوعی در دسته‌بندی و آلبوم کردن عکس‌ها، بازگشایی قفل گوشی از طریق تشخیص چهره کاربر، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه، شارژ سریع، واقعیت افزوده در عکس‌ها براساس افکت دست و 3D emoji از دیگر امتیازات این مدل از گوشی‌های هوآوی است.

گوشی‌ ۳۵۹ دلاری

گوشی nova 3i شباهت بسیاری به گوشی‌های nova 3 دارد. یکی از تفاوت‌های این مدل از گوشی‌های هوآوی با nova 3 دوربین پشت آن است که دارای دو سنسور ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی است. همچنین گوشی nova 3i اولین گوشی هوآوی لست که نسل هفتم پردازنده کایرین در آن مورد استفاده قرار گرفته است. قیمت نوا ۳،   ۴۹۹ دلار و قیمت (nova 3i) ۳۵۹ دلار است.

سری nova با وجود اینکه یک‌سری میانی محسوب می‌شود، از کیفیتی بالا برخوردار است و یکی از مزایای آن فیچرهای قوی با قیمتی مناسب است. استقبال از گوشی‌های nova نسبت به سال‌های گذشته در اروپا بالای صددرصد و در خاورمیانه نزدیک صددرصد رشد داشته است.

سری گوشی‌های mate، سری گوشی‌های p20 و سری گوشی‌های nova ازجمله گوشی‌هایی بوده که شرکت هوآوی امسال مدل‌های جدید آنها را به بازار فرستاده است.

شرکت هوآوی نیمه نخست سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۱۰۰ میلیون گوشی به فروش رسانده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ۲۰۱۸ این آمار به ۲۰۰ میلیون  برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز