خبرگزاری کار ایران

در راستای بهینه سازی شبکه شعب بانک انجام شد:

افتتاح ۲ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در رباط کریم و اسلامشهر

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۷۸۹

نخستین شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان های رباط کریم و اسلامشهر با هدف بهینه‌سازی شبکه شعب بانک و نیز ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر در این دو شهرستان، آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران،۲ شعبه این بانک در شهرستان های رباط کریم و اسلامشهر، با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، ایجاد دسترسی مطلوب و حضور مستمر جهت ارایه خدمات به مراجعین و نیز بهینه‌سازی شبکه شعب بانک با حضور اکبری مدیرعامل، توکلی و تلیکانی اعضای هیات مدیره، مدیران ستاد ادارات مرکزی و مدیرشعب استان تهران افتتاح شد.

ساداتی، فرماندار شهرستان رباط کریم، عباسی، مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران، پریسا ایلانلو عضو شورای اسلامی شهر رباط کریم و همچنین حسین طلا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر و جمعی از مسئولین و معتمدین این دو شهرستان در مراسم افتتاحیه شعب حضور داشتند.

دکتر اکبری در این مراسم، ضمن تاکید بر ویژگی های افتتاح حساب و سپرده گذاری در شعب این بانک، گفت: اقشار مختلف جامعه می توانند با گشودن حساب پس انداز و جاری و انتقال بخشی از گردش مالی خود به این سپرده، برای خود امتیازی را ایجاد کنند و در صورت نیاز از محل این اعتبار، وام قرض الحسنه دریافت نمایند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: تسهیلات این بانک به صورت قرض الحسنه و با کارمزد صفر تا ۴ درصد می باشد و با استفاده از این وام ها به بخش بزرگی از دغدغه های مالی و معیشتی مردم پاسخ داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز