خبرگزاری کار ایران

شعبه اسدآباد بانک قرض الحسنه مهر ایران افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۵۸۲

شعبه اسدآباد بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک، حسن تلیکانی عضو هیأت مدیره و یوسف نجدی مدیر امور استان ها به همراه نماینده مردم اسد آباد در خانه ملت، فرماندار شهرستان اسدآباد، شهردار، فرمانده انتظامی شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه و برخی از اعضای شورای اداری شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، دکتر اکبری در مراسم افتتاحیه این شعبه بیان داشت: این بانک توانسته است با تولید خدمات و طرح‌های تسهیلاتی متنوع و متناسب با نیاز اقشار مختلف جامعه، استقبال بیش از پیش مشتریان را جلب کند.

وی افزود: مأموریت این بانک ترویج فرهنگ نیکوی قرض الحسنه است تا سپرده های مردم، خیرین و سازمان‌های حمایتی به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به نیازمندان واقعی اختصاص یابد.

مرتضی اکبری تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران نگاه تجاری و شرکتی ندارد و تنها برنامه آن توانمندسازی اقشار متوسط و ضعیف جامعه از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و کمک به تسریع در رونق اقتصادی است.

شایان ذکر است، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و کریم حمیدوند فرماندار شهرستان اسدآباد نخستین مشتریانی بودند که در این شعبه گشایش حساب نموده و کارت‌های بانکی خود را دریافت کردند.

در ادامه، دکتر مرتضی اکبری از برخی شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان همدان بازدید کرد و از نزدیک به بررسی عملکرد آنان پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز