خبرگزاری کار ایران

آذری جهرمی:

پارازیت ارتباطی به آنتن دهی موبایل ندارد / میزان تشعشعات امواج را به صورت آنلاین برای مردم به نمایش می‌گذاریم

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۴۳۳

وزیر ارتباطات از انتشار میزان تشعشعات امواج به صورت آنلاین خبر داد و گفت: سلامت مردم بسیار مهم است و مسئولان در قبال آن مسوولیت دارند اما فکر نمی کنم که پارازیت ها بر وضعیت آنتن دهی موبایل تاثیر بگذارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین روز‌ از سفرش به استان بوشهر در شورای اداری شهرستان گناوه از حضور نمایندگان سازمان تنظیم مقررات در هفته گذشته در استان بوشهر خبر داد و‌گفت: پیرو دریافت گزارشاتی مبنی بر ارسال حد بالایی از پارازیت ها سازمان تنظیم مقررات در استان بوشهر حاضر شدند و به صورت میدانی اقدام به اندازه گیری میزان تشعشعات در این استان کردند.

وی با بیان اینکه گزارش اندازه گیری ها به سازمان انرژی اتمی به عنوان دستگاه مسوول  اعلام نتایج ارسال شده است، افزود: منتظر اعلام نتایج آن از سوی سازمان انرژی اتمی هستیم.

وی ارسال پارازیت در شهرستان گناوه را موضوع مربوط به مسوولان این شهرستان دانست و‌افزود: آقای فرماندار باید در شورای تامین پیگیر این موضوع شود.

آذری جهرمی از انتشار عمومی میزان اندازه گیری تشعشعات به صورت آنلاین خبر داد و اظهار کرد: بناداریم اندازه گیری های تشعشعات امواج را احتمالا در هفته دولت به صورت آنلاین در سامانه ای در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر کنیم تا بر اساس آن وضعیت هر شهر مشخص باشد.

وی با تاکید بر اهمیت وضعیت سلامت مردم اظهار کرد: البته در مورد پارازیت نه باید بزرگنمایی صورت گیرد و نه براحتی از کنار آن عبور کرد چراکه مسوولان کشور نسبت به حفظ سلامت مردم مسئولیت دارند.

وزیر ارتباطات اثرگذاری پارازیت را بر وضعیت آنتن دهی موبایل بی ارتباط دانست و خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه در این مورد شفافسازی صورت نمی گیرد و پاسخ دهی نمی شود بنابراین در چنین شرایطی هر چیزی را به آن نسبت می دهند ولی باید توجه داشت که موضوع سلامت مردم اهمیت دارد.

وی احتمال داد که در هفته دولت از سامانه آنلاین تشعشعات رونمایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز