خبرگزاری کار ایران

رضایی:

تامین نهاده‌های تولیدات دام و طیور کشور به میزان کافی

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۹۰۹

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نهاده‌های تولیدات دام و طیور کشور به میزان کافی تامین شده است و جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، مرتضی رضایی معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در گردهمایی معاونین بهبود تولیدات دامی سراسر کشور در مشهد گفت: برای تامین نهاده‌های تولیدات دام و طیور به اندازه کافی و مناسب ذخیره‌سازی، ثبت سفارش و خرید خارجی با ارز دولتی انجام شده است.

وی افزود:برخی نهاده‌های پرمصرف دام و طیور در لیست کالاهای اساسی دولت برای اختصاص ارز دولتی قرار گرفته‌اند.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: تغییرات اخیر در قیمت فرآورده‌های دامی در کشور ناشی از کمبود نیست.

در این گردهمایی، رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی از ذخیره‌سازی مواد پروتئینی از جمله گوشت قرمز و مرغ منجمد به اندازه کافی در استان خبر داد و افزود: در حال حاضر دو هزار و ۶۵۰ تن ذخیره مرغ منجمد در استان وجود دارد که در مراکز خرید و شرکت‌های تعاونی شهر در حال توزیع است.

مجتبی مزروعی گفت: تمام تلاش ما این است که تعادل منطقی بین تولید و مصرف ایجاد شود تا سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی مقرون به صرفه باشد.

گفتنی است؛ تنظیم سیاست‌های تولید فرآورده‌های دامی و امور بیمه محصولات کشاورزی و دامی از محورهای گردهمایی معاونین بهبود تولیدات دامی سراسر کشور در مشهد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز