خبرگزاری کار ایران

بازدید عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از شعب استان تهران

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۱۰۸

عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران به همراه سلطانیان، مدیر شعب استان تهران به صورت سر زده از شعب سطح استان بازدید و آمار عملکرد حوزه های مختلف آنان را بررسی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، امامی، ضمن بازدید از شعب استان تهران، راهکارها و تدابیر لازم برای بهینه سازی خدمت رسانی به مشتریان را ابراز داشت.

وی در این بازدید ها بر اراده و عزم جدی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران برای ارتقای بیشتر جایگاه بانک تاکید کرد و گفت: با توجه به پتانسیل بالای مجموعه، باید با تلاش بیشتر، برنامه ریزی مدون و مناسبی برای ایجاد تعامل با مشتریان حقیقی و حقوقی اقدام کرد.

در ادامه، سلطانیان نیز اظهارداشت: برگزاری جلسات مستمر بازاریابی در مرحله اول میان کارکنان و در گام بعدی با مشتریان در راستای ارایه خدمات مختلف بانکی، امر مهمی است و امیدواریم همکاران ما با تلاش مضاعف و نو آوری خود بتوانند، در راستای رفع نیاز مشتریان بانک، گام های خوبی بردارند.

وی تصریح کرد: حامیان بانک قرض الحسنه مهر ایران جامعه ای متشکل از اشخاص حقیقی و حقوقی خیر هستند که برای به جای آوردن سنت نیکوی قرض الحسنه اقدام به این سپرده گذاری ها نموده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز