خبرگزاری کار ایران

از سوی معاون شرکت توزیع نیروی برق تهران اعلام شد:

اجرای مرحله سوم طرح پایش و ارزیابی مصرف برق ادارات در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۷۰۰

معاون بهره‌‌‌‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اجرای مرحله سوم طرح پایش و ارزیابی مصرف برق ادارات، از بیستم مرداد ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، کامبیز ناظریان، معاون بهره‌‌‌‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با توجه به اعلام استانداری تهران در مورد ادامه روند تغییر ساعت کار ادرات و ضرورت کنترل پیک بار شهر تهران در راستای پایداری شبکه تهران در فصل تابستان، مرحله سوم طرح پایش و ارزیابی مصرف برق ادارات از بیستم مردادماه سال جاری از طریق ۲۵۰ گروه ارزیاب،  اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: کنترل مصرف سیستم سرمایشی در محدوده زمانی پیک باردر کلیه ادارات و دستگاه‌‌‌‌های دولتی، بانک‌‌‌ها، شهرداری‌‌‌ها و سایر موسسات غیردولتی و همچنین نظارت بر بکارگیری کلیه طرح‌‌‌‌‌‌های مدیریت مصرف برق در سازمان‌هایی که دارای تفاهمنامه ابلاغی با اولویت بهره‌‌‌برداری از مولدهای خود تامین هستند، از موراد نظارتی این گروه‌ها است.

طرح پایش و ارزیابی ادارات توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از شانزدهم تیرماه سال جاری با توجه به مصوبه هیات وزیران و ابلاغ بخشنامه استانداری تهران مبنی بر تنظیم ساعات کار دستگاه‌های دولتی، ادارات، بانک‌‌‌ها و سایر موسسات عمومی و غیردولتی در راستای ضرورت صرفه‌‌‌‌جویی و کاهش مصرف انرژی، مدیریت مصرف برق و قطع سیستم‌های سرمایشی از ساعت ۱۳:۳۰، آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز