خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارایه مدارک سپرده گذاران موسسات غیرمجاز منحله / سپرده گذاران تا پایان مردادماه به بانک‌های عامل مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۰۴۴

باتوجه به اتمام مهلت مراجعه سپرده گذاران تعاونی های غیر مجاز منحله در تاریخ یازدهم مردادماه سال جاری، سپرده گذاران تعاونی ها و موسسات مذکور که تا کنون نسبت به تحویل مستندات و مدارک خود اقدام نکرده اند، می توانند تا پایان مردادماه با مراجعه به بانک های عامل و ارائه مستندات، سپرده خود را دریافت کنند.

به گزارش ایلنا، معاون نظارت این بانک با اشاره به تمدید مهلت دریافت مستندات و مدارک سپرده گذاران تعاونی ها و موسسات غیر مجاز منحله  توسط بانک های عامل گفت: آن دسته از سپرده گذاران تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان و تعاونی های منحله ثامن الحجج، افضل توس، وحدت و فرشتگان که تاکنون نسبت به ارایه مستندات ومدارک خود اقدام نکرده اند تا پایان مردادماه فرصت دارند به شعب بانک های عامل تجارت ، پارسیان، آینده و موسسات ملل و کاسپین مراجعه کنند.

فرشاد حیدری با بیان اینکه پس از تحویل مستندات ومدارک سپرده گذاران به شعب بانک های عامل، روند بررسی مستندات و پرداخت سپرده ها انجام می گیرد افزود: در این مرحله نیز سپرده گذاران تا سقف 10 میلیارد ریال ازسپرده های خود را دریافت می کنند.

به گفته معاون نظارت بانک مرکزی از مجموع ٢٥٩٨٠ نفر سپرده گذار باقی مانده در روند ساماندهی موسسات و تعاونی های غیرمجاز منحله  تا کنون تعداد ١٠٣١٦  نفر  به شعب بانک های عامل مراجعه  کرده و مستندات مربوطه را تحویل  داده اند. از این تعداد نیز تاکنون مستندات ٨٧١٤ نفر توسط بانک مرکزی تایید شده و  مبلغ ٦٠٢٧ میلیارد ریال به آنان پرداخت شده است و همچنان بررسی مستندات سایر سپرده گذاران ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز