خبرگزاری کار ایران

کارگاه‌های تجاری سازی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۲۱۱

سالن مهارت سازمان فنی و حرفه ای کشور عصر روز سه شنبه میزبان هشت گروهی استارتاپی و کارشناسان این حوزه بود.

به گزارش ایلنا، در دومین روز از رویداد حقوق شهروندی چشم انداز روشن کارآفرینی  سه کارگاه تجاری سازی برای گروه های استارتاپی برگزار شد و راهکارهای عملیاتی برای تجاری سازی ایده ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این رویداد باباییان به نمایندگی از رییس سازمان فنی و حرفه ای گفت: مسیری که شما انتخاب کرده اید مسیر ناهموار و نااشنایی است و انچه که می تواند در این مسیر شما را به سر منزل مقصود برساند طبیعتا ایده ها و افکار خلاقانه است.

مدیر کل دفتر ریاست سازمان فنی و حرفه ای کشور با اشاره به این موضوع که جامعه ما نیازمند افکار نو است افزود: اگر می شد با روش های قدیمی به سر منزل مقصود رسید تا کنون رسیده بودیم؛ این موضوع نشان می دهد که باید به نگاه های خلاق اهمیت داد.

وی خاطر نشان ساخت: سازمان فنی و حرفه ای کشور بسیار خرسند است که امروز میزبان گروه های استارتاپی است و امیدواریم ما نیز بتوانیم در حد توان موانع را از جلوی راه شما بر داریم.

این مسول سازمان فنی و حرفه ای خاطر نشان ساخت: اقای دکتر پاک سرشت رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور یکی از حامیان ایده های نو هستند و مهمترین علت میزبانی امروز ما توجه ایشان به این بحث و پیگیری های خانم خواجه بلاغی است.

وی تاکید کرد: دکتر پاک سرشت به عنوان استاد جامعه شناسی برجسته کشور  در این حوزه صاحب نظر هستند و ایشان می توانند ایده های خوبی را در حوزه حقوق شهروندی ، الزامات و چگونگی رسیدن به این اهداف حقوق شهروندی ارایه کنند.

باباییان افزود: امیدوارم بتوانید در امر مهمی که پیش رو دارید نهایت موفقیت را داشته باشید و شاهد روزی باشیم که این ایده های نو جامعه را متحول کند.

در رویداد دوم کارگاه تجاری سازی ، انتخاب مونتور و پرسش و پاسخ برای گروه های نیروان، بلک باکس، چشم شاهد، موفقیت شناسی، حامی جو، کارآفرینی ایراندخت، کارما و پروتک که از مرحله غربالگری عبور کرده بودند، برگزار شد.

خاطر نشان می شود؛ این رویداد برای آموزش رسیدن به طرح تجاری موفق و پر بازده برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز