خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت‌وگو با ایلنا:

مرغ در آستانه ۱۰ هزارتومانی شدن ثابت ماند/ تولید مرغ به سوددهی رسید

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۶۲۰

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: با افزایش قیمت ،تولیدکنندگان نزدیک به ۴۰۰ تومان سود از فروش مرغ دریافت می‌کنند.

مهدی یوسف خانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص تغییر قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت مرغ زنده در بازار با افزایش مواجه بوده و به مرز ۶۵۰۰ تومان برای مرغ زنده رسیده است و در خرده فروشی ها هم قیمت مرغ به ۹۸۵۰ تومان رسیده است.

وی افزود: قیمت مرغ در کشتارگاه ۸۹۰۰ تومان و تحویل به واحدهای صنفی ۹۰۵۰ تومان قیمت گذاری شده است.

یوسف خانی در رابطه با افزایش قیمت فعلی مرغ خاطرنشان کرد: این قیمت بالاترین قیمت بوده و افزایش بیش از این نخواهیم داشت. دلیل این افزایش قیمت، شرایط سخت تولید در فصل گرما بوده که باعث کاهش تناژ تولید و کمبود عرضه شده است.

وی افزود: قیمت نهاده های دامی نسبت به یک ماه گذشته تغییری نداشته اما این قیمت همچنان برای تولید بالا است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به سوددهی مرغ در چند هفته اخیر تصریح کرد: قیمت تمام شده مرغ برای تولیدکننده به مرز ۶ هزار تومان رسیده که با فروش آن با قیمت ۶۴۰۰ تومان هرچند کم اما می توان گفت تولید به سوددهی رسیده است.

وی افزود: این قیمت ها ثابت نخواهد ماند اما افزایش هم نخواهیم داشت و قیمت ها رو به کاهش خواهد داشت.

یوسف خانی در رابطه با قیمت ماهی در بازار گفت: قیمت ماهی همچنان ثابت مانده و افزایش قیمت در این بازار نداشته ایم.

وی افزود: میزان تولید ماهی متناسب با فصل کاهشی نداشته و ما با مازاد تولید هم مواجه بوده ایم بنابراین مشکلی در بازار آبزیان نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز