خبرگزاری کار ایران

ورود سرمایه‌گذاران سوئدی به بندر چابهار / امضای چهار قرارداد با بخش خصوصی به ارزش 184 میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۸۴۳

صبح امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مقامات محلی و معاونان سازمان بنادر و دریانوردی چهار قرارداد بندری توسط بخش خصوصی در بندر شهید بهشتی چابهار به ارزش 184 میلیارد تومان به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، صبح امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و معاونان سازمان بنادر و دریانوردی چهار قرارداد سرمایه‌گذاری در بندر شهید بهشتی به ارزش 184 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی به امضا رسید.

همچنین دو دستگاه مکنده غلات با ظرفیت 600 تن در ساعت در بندر شهید بهشتی افتتاح شد که این مکنده‌ها توسط شرکت آلمانی با جوینت ایرانی ماشین سازی اراک با رقم 4.06 میلیون یورو تامین شده است.

همچنین در ادامه بازدیدهای انجام شده مراسم کلنگ‌زنی بزرگترین ترمینال تمام مکانیزه مواد معدنی سبز کشور در این بندر انجام شد.

چهار قرارداد منعقد شده بین سازمان بنادر و دریانوردی و بخش خصوصی اعم از احداث مخازن نگهداری ال پی جی، احداث مخازن فرآورده‌های نفتی، احداث انبار چند منظوره و جمع‌آوری مواد زائد کشتی‌ها بوده است.

رقم سرمایه‌گذاری قرارداد احداث مخازن فرآورده‌های نفتی 908 میلیارد ریال با ظرفیت یک میلیون و 260 هزار در 34 هزار مترمربع اراضی پسکرانه است همچنین قرارداد احداث مخازن نگهداری ال پی جی با رقم 531 میلیارد ریال در 22 هزار مترمربع اراضی در مدت قرارداد 20 ساله به امضا رسید.

قرارداد سرمایه‌گذاری احداث انبار چند منظوره هم به روش بی او تی با مبلغ 128 میلیارد ریال در سه هکتار اراضی پس‌کرانه به مدت 20 سال امضا شد.

قرارداد سرمایه‌گذاری جمع آوری مواد زائد کشتی‌ها با حضور سرمایه‌گذاران سوئدی با رقم 195 میلیارد ریال در یک هکتار اراضی پسکرانه به امضا رسید.

همچنین تفاهم‌نامه مینی پالایشگاه در پسکرانه بندر شهید بهشتی چابهار با رقم 150 میلیون دلار با ظرفیت 14 هزار بشکه در روز و قابل ارتقا به 20 هزار بشکه منعقد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز