خبرگزاری کار ایران

آذری جهرمی:

امروز با آقای شریعتمداری در هیات دولت صحبت کردم / امیدوارم مشکل عرضه صدهزار گوشی به بازار در این هفته رفع شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۶۷۳

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اظهار امیدواری از رفع مشکل عرضه صدهزار گوشی توقیف شده به بازار در همین هفته، گفت: امروز با آقای شریعمتداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در همین رابطه در هیات دولت صحبت کردم که مقداری تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری همایش سراسری مدیران پست بانک در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا بازار گوشی های همراه هنوز نرخ واقعی خود را پیدا نکرده است، گفت: هنوز نهصدهزارگوشی که قرار بود به بازار عرضه بشود، عرضه شده و نه در رابطه با ارز تثبیت رخ داده است، بنابراین تثبیت در بازار گوشی های موبایل محقق نشده است که باید پیگیری شود.

وی با اشاره به گفت و گوی خود با وزیر صنعت، افزود: امروز با آقای شریعمتداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در همین رابطه در هیات دولت صحبت کردم که مقداری تسریع شود و انشااله تلاش می کنیم همین هفته حداقل مشکل عرضه این صدهزار گوشی را حل کنیم.

آذری جهرمی تصریح کرد: انشااله با سیاست های رییس کل جدید بانک مرکزی و به همت آقای همتی سریعتر آرامش به بازار ارز برگردد و به نوعی بازار در کنترل و نرخ تثبیت ارز شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز