خبرگزاری کار ایران

جهرودی در شیراز:

بحث تحریم‌ها یک جک بیشتر نیست

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۰۴۸

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا معتقد است بحث تحریم‌ها علیه ایران یک جک بیشتر نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم جهرودی در مراسم رونمایی از خودروی جدید سایپا اظهار داشت: برای معرفی این محصول از این جهت شیراز را انتخاب کردیم چون این شهر مهد تمدن ایرانی است و امیدواریم این خودرو بتواند بازارهای صادراتی خوبی را داشته باشید.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: با رونمایی از خودروی ایرانی امروز ثابت کردیم بحث تحریم دولت‌های متخاصم یک جک بیشتر نیست. این ماحصل باور ایرانی است. بچه‌ها و جوانان شما امروز تلاش کردند این محصول معرفی شود. هر چند هنوز راه زیادی تا تولید آن داریم و فقط امروز آن را معرفی می‌کنیم.

در ادامه این مراسم توانا استاندار فارس نیز گفت: ما سابقه خوب و طولانی در صنعت خودرو داریم و گزارشی که امروز درباره توانایی و بومی‌سازی در حوزه خودرو داریم جای امیدواری است.

وی ادامه داد: مردم از صنعت خودرو انتظار دارند مطابق روند دنیا خودروهای داخلی ما سال به سال نوآوری داشته باشد. مردم باید لذت‌بخشی را در خودروی داخلی ببینند. دوم بحث استاندارد و کیفیت‌سازی در خودرو مهمترین درخواست مردم است. در خودرویی که امروز معرفی می‌شود این مسائل رعایت شده است.

استاندار فارس با اشاره به مورد سوم گفت: سوم اینکه به قول و وعده‌هایی که به مردم می‌دهیم وفادار باشیم. متاسفانه این مسئله نمود بیشتری در سایر امور دارد. دنیا امروز براساس مشتری‌مداری حرکت می‌کند. توصیه بزرگان ما و دلسوزان ما حمایت و تبلیغ صنعت ملی و تولید داخلی است که اگر می‌خواهیم در این امر پیروز شویم باید این مولفه‌ها را رعایت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز