خبرگزاری کار ایران

قاسم جهرودی در شیراز مطرح کرد:

تمدید تمام قطعات خودروها تا پایان سال97/تعلیق فعالیت سیتروئن در ایران/مذاکره با کیاموتورز برای ادامه همکاری

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۰۴۱

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا از ابتدای سال و قبل از خروج آمریکا از برجام با تشکیل ستاد تدابیر ویژه قطعات مورد نیاز را تامین کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در نمایشگاه خودرو شیراز، قاسم جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تحریم‌ها و میزان اثرگذاری آن روی این شرکت اظهار کرد: با توجه به تحریم‌های امریکا، اکنون رویکرد بر تمرکز داخل است و تولید خودروی ایرانی جدید نیز در همین راستا صورت می‌گیرد، ضمن اینکه آمریکا تمام دنیا نیست و ایران نیز کشوری با تمدن بزرگ و با تجربه است که در گذشته نیز سابقه تحریم داشته است.

او همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر تامین قطعات خودروهای این گروه خودروسازی افزود: قطعات مورد نیاز تا پایان سال‌جاری تامین شده است. سایپا از ابتدای سال و قبل از خروج دولت پیمان‌شکن آمریکا از برجام، شرایط را پیش‌بینی و با تشکیل ستاد تدابیر ویژه قطعات مورد نیاز را تامین کرده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین درباره ادامه فعالیت سیتروئن در ایران بیان کرد: در حال حاضر سیتروئن خبری برای خروجش اعلام نکرده اما فعلا فعالیتش در ایران را تعلیق کرده است.

 او تاکید کرد: اکنون سایر خودروها همچون چانگان و تیبا ۲ در سایت سایپا کاشان تولید می‌شوند.

جهرودی همچنین درباره ادامه حضور شرکت خودروسازی کیا موتورز در ایران و همکاری با سایپا اظهار کرد: به دنبال راه‌هایی برای ادامه همکاری هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز