خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان برگزاری مجمع بیمه آسیا

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۱۰۷

بیمه آسیا زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام خود را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا؛ زمان و محل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه آسیا که با نماد «آسیا» در بازار سهام حضور دارد، با انتشار اطلاعیه‌ایی در سامانه کدال، اعلام شد.

بر اساس این گزارش، شرکت بیمه آسیا مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام خود را روز چهارشنبه ۲۷ تیر ماه ۹۷ برگزار می‌کند.

افزون بر این، کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۷ تیر ماه ۹۷ به نشانی تهران، خیابان سپهبد قرنی، تقاطع خیابان آیت الله طالقانی، ضلع شمال غربی تقاطع، شماره ۹۴، سالن اجتماعات ساختمان شماره یک بیمه آسیا مراجعه کنند.

دستور جلسه  مجمع

لازم به ذکر است، تصویب صورت های مالی، استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع باشد، دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا اعلام شده است.

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می‌افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC  در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه آسیا که با نماد «آسیا» در بازار اول (تابلوی فرعی) بورس فعال است باز و هیچ گره معاملاتی برای خرید و فروش سهام آن وجود ندارد. همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می‌دهد «P/E» سهام این شرکت ۶.۷۶ مرتبه و «EPS»  آن نیز ۱۹۳ ریال در آخرین صورتهای مالی درج شده است.

سهامداران عمده

بر اساس این گزارش ، ۴ سهامدار عمده بیمه آسیا، شامل «پویافرازکیش با ۱۹.۵۹۰ درصد، صبا میهن با ۱۸.۸۶۰ درصد، سرمایه گذاری A.F.J.H کیش با ۱۸.۳۴۰  و صندوق بازنشستگی با ۱۶.۸۰۰ درصد» است.

متن اطلاعیه دعوت به مجمع بیمه آسیا

اعلام زمان برگزاری مجمع بیمه آسیا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز