خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان برگزاری مجمع بیمه آسیا

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۹۲۷

زمان و محل برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت بیمه آسیا که با نماد «آسیا» در بازار سهام حضور دارد، با انتشار اطلاعیه ایی در سامانه کدال، اعلام شد.

به گزارش ایلنا و بر اساس این گزارش، شرکت بیمه آسیا مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام خود را روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار می کند.

افزون بر این، کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بیمه آسیا ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۷ به نشانی تهران، خیابان سپهبد قرنی، تقاطع خیابان طالقانی، ضلع شمال غربی تقاطع، شماره ۹۴، سالن اجتماعات ساختمان شماره یک بیمه آسیا مراجعه کنند.

دستور جلسه  مجمع

لازم به ذکر است، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع باشد، دستور جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بیمه آسیا اعلام شده است.

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می‌افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه آسیا که با نماد «آسیا» در بازار اول «تابلوی فرعی» بورس فعال است باز و هیچ گره معاملاتی برای خرید و فروش سهام آن وجود ندارد.

همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می‌دهد «P/E» سهام این شرکت ۷.۲۴ مرتبه و «EPS»  آن نیز ۲۰۱ ریال در آخرین صورتهای مالی درج شده است.

سهامداران عمده

 ۵ سهامدار عمده بیمه آسیا، شامل «پویا فراز کیش با ۱۹.۵۹۰ درصد، صبا میهن با ۱۸.۸۶۰  درصد و توسعه، سرمایه گذاری ای. اف. جی. اچ کیش با ۱۸.۳۴۰ درصد، صندوق بازنشستگی با ۱۶.۸۰۰ درصد و خردمندان صابرعصر با ۹.۵۰۰ درصد» است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز