خبرگزاری کار ایران

کاهش نرخ یورو / دلار ۴۲۲۷۰ ریال شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۸۷۹

بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۰ ارز از جمله دلار و پوند افزایش و نرخ ۱۷ ارز مانند یورو کاهش یافت و نرخ ۲ ارز نیز ثابت ماند.

به گزارش ایلنا و براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز «چهارشنبه بیست و سوم خرداد ماه» با ۲۵ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار و ۲۷۰ ریال قیمت خورد. همچنین نرخ هر پوند انگلیس با ۴۲ ریال افزایش نسبت به روز سه شنبه ۵۶ هزار و ۴۸۶ ریال و هر یورو نیز با ۵۴ ریال کاهش نسبت به روز قبل ۴۹ هزار و ۶۴۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

براین اساس، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۸۰۰ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۹۱ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۲۵۲ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۶۴ ریال، روپیه هند ۶۲۶ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۵۱۰ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۸۸۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۶ هزار و ۴۸۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۱۹۹ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۸۶ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۹۳۱ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۴۵۸ ریال قیمت خورد.

افزون بر این، نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۱۷۳ ریال، لیر ترکیه ۹ هزار و ۲۰۹ ریال، روبل روسیه ۶۷۴ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۶۱۳ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۵۹ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۹۷۷ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۷۲ ریال، دینار بحرین ۱۱۲ هزار و ۴۱۸ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۱۷ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۶۵۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۸ هزار و ۹۰۴ ریال تعیین شد.

این گزارش می افزاید : نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۴۸ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۱۰ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۶۰۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار و ۶۹۲ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۵۸۰ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۹ هزار و ۷۲ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۶۳۳ ریال، افغانی افغانستان ۵۹۳ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۱ هزار و ۴۱ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۸۴۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۶۶۱ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۳۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز