خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

موافقت با واردات بدون واسطه لوازم یدکی کامیون/صدور۱۱۶هزار بارنامه

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۶۹۰

معاون وزیر راه با بیان اینکه ثبت ۱۱۶ هزار بارنامه حاکی از رشد حمل‌ و نقل کالا نسبت به‌ قبل است، گفت: وزارت صنعت موافقت خود را برای واردات لوازم یدکی پرمصرف کامیون‌ها بدون واسطه اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن نیا از روند رو به رشد صدور بارنامه طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: فقط در یک روز ۱۱۶ هزار بارنامه صادر شد که حاکی از روند رو به رشد بارگیری در کشور است.

وی با اشاره به پیگیری توزیع لاستیک با قیمت مصوب و بدون واسطه اظهار کرد: با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر شد بعد از تعطیلات پیش رو، لاستیک با قیمت مصوب در پایانه‌های بار و مسافر عرضه شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: وزارت صنعت موافقت خود را برای واردات لوازم یدکی پر مصرف کامیون‌ها بدون واسطه اعلام کرده تا گام موثری در راستای رفع کمبودها و تنظیم قیمت در بازار  برداشته شود.

حسن‌نیا یادآور شد: هنوز نوبت به جلسات مربوط به واردات لوازم یدکی میان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  و نمایندگان وزارت صنعت نرسیده است و سر موعد مسائل مربوط به واردات لوازم یدکی مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با قدردانی از تمامی فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای که به طور مستقیم و غیرمستقیم جامعه‌ قابل توجه‌ای از جمعیت کشورمان را دربرمی‌گیرند و در عین حال به کل آحاد هموطنان خدمت می‌رسانند، ابراز امیدواری کرد تا با ایجاد آرامش خاطر هرچه بیشتر و آسایش فکری آنان این خدمات افزایش یافته و این نقش همانند دوران گذشته چه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس و دوره های مختلف که تا امروز ادامه داشته، همچنان همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پا بر جا بماند.

گفتنی است، بر اساس آمار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال ۹۶ روزانه به طور متوسط ۱۰۰ هزار بارنامه صادر می‌گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز