خبرگزاری کار ایران

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران مطرح کرد؛

تداوم قراردادهای اتکایی مشروط به امکان انتقال ارز

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۵۲۰

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران تداوم قراردادهای اتکایی بیمه گران ایرانی با بیمه‌گران اتکایی را مشروط به امکان نقل و انتقال ارز دانست.

به گزارش ایلنا از ایبنا؛ دبیرکل سندیکای بیمه‌گران درباره تداوم قراردادهای اتکایی خارجی بیمه گران ایران با بیمه گران اتکایی خارجی به ویژه در رشته بیمه های زندگی گفت: تداوم تمامی این قراردادها بستگی به امکان مبادله ارز دارد.

وی تصریح کرد: اگر مبادله ارز امکان پذیر باشد قراردادهای اتکایی خارجی چندان لطمه نمی خورد و اگر امکان مبادله ارز باشد، تمامی قراردادهای اتکایی ادامه خواهند یافت.

سال گذشته سه شرکت بیمه گر داخلی بیمه های عمر و زندگی خود را نزد بیمه گران خارجی، بیمه اتکایی کردند. همچنین بیمه مرکزی به توافقی برای پوشش ۳۰ درصد از ریسک حوادث فاجعه آمیز با یک شرکت دیگر رسید.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا ماه گذشته از توافق هسته ای ایران با گروه ۱+۵ خارج شد و بار دیگر تحریم های ثانویه این کشور را علیه ایران اعمال کرد. ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان به همراه روسیه و چین در حال مذاکره با ایران هستند تا راهی برای حفظ برجام به نفعی بیابند که منافع اقتصادی تهران از جمله در زمینه همکاری های بانکی و بیمه ای تامین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز