خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه مشاوران املاک در گفت‌وگو با ایلنا:

مردم عجولانه وارد بازار مسکن نشوند/ شتابزدگی باعث زیان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۶۱۲

رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به تجربه بازار قبل از صدور قطعنامه 598 خاطرنشان کرد: در آن سال هم قبل از صدور قطعنامه 598 مردم بر روی برخی از بازارها سرمایه گذاری کرده بودند و پیش‌بینی گرانی در بازارها را داشتند اما پس از صدور این قطعنامه شاهد کاهش قیمت در بازار شدیم و بسیاری از مردم خسارت‌های قابل توجهی را متحمل شدند.

مصطفی قلی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره اثرگذاری خروج از برجام در بازار مسکن، اظهار داشت: چندین سال است که بازارهای ایران با این رویدادها مواجه هستند و این رویداد اخیر هم در ابتدا به بازار مسکن شوک وارد خواهد کرد اما به طور مستقیم نمی‌تواند تاثیری بر این بازار داشته باشد.

وی با اشاره به تجربه بازار قبل از صدور قطعنامه 598 خاطرنشان کرد: در آن سال هم قبل از صدور قطعنامه 598 مردم بر روی برخی از بازارها سرمایه گذاری کرده بودند و پیش بینی گرانی در بازارها را داشتند اما پس از صدور این قطعنامه شاهد کاهش قیمت در بازار شدیم و بسیاری از مردم خسارت‌های قابل توجهی را متحمل شدند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک تاکید کرد: شتابزدگی مردم باعث ضرر و زیان خواهد شد.

خسروی با تاکید بر اینکه باید از مرحله گذر کرد، گفت: مردم عجولانه وارد بازار نشوند چراکه همین شتابزدگی مردم عامل افزایش قیمت‌ها در بازار می‌شود.

وی افزود: دولت‌مردان کشور در تلاش هستند که آرامش و ثبات به اقتصاد و بازارها برگردد و مردم هم باید با تصمیمات منطقی دربازارها و پرهیز از رفتارهای عجولانه به دولت کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز