خبرگزاری کار ایران

سردشتی:

ناوگان شرکت ملی نفتکش آماده فعالیت در هر شرایطی است

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۷۹۰

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با اشاره به اعمال تحریم های احتمالی علیه کشورمان، گفت: برنامه‌ریزی های لازم انجام شده و ناوگان این شرکت آماده فعالیت در هر شرایطی است.

به گزارش‌ایلنا، نصرالله سردشتی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت نفت با اشاره به طرح جوان سازی ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران، گفت: برای جوان سازی ناوگان این شرکت، طرحی از سال ۲۰۱۵ تا سال ۲۰۲۱ داریم و هم اکنون به دلیل رکود در بازار کمی از طرح اولیه عقب هستیم، اما طرح متوقف نشده و حتما اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون ۴ فروند کشتی ناوگان خود را اوراق کرده‌ایم و ۲ فروند دیگر طبق برنامه به زودی اوراق خواهند شد؛ خرید کشتیهای جایگزین نیز در مرحله تحقیق و بررسی قرار دارد.

سردشتی با تاکید بر اهمیت توجه به توان داخلی، بیان کرد: شرکت ملی نفتکش ایران حدود ۶۰ فروند کشتی و ۳۶۰۰ نفر پرسنل ایرانی دارد، انتظار ما از شرکت های ایرانی صادر کننده، حداکثر استفاده ار ناوگان نفتکش ایرانی است.

وی افزود: جوان سازی ناوگان مستلزم هزینه های بسیاری است و باید سعی کرد از این ناوگان حمایت شود. شرکت ملی نفتکش ایران بازوی حمل و نقل نفت کشور است و امیدواریم در تمام زمانها، توجه ویژه‌ای به این رکن صادرات نفت شود.

سردشتی تصریح کرد: ما در گذشته تجربه ۵ ساله ای از فعالیت در دوران تحریم های ظالمانه داریم و هم اکنون نیز با اتکا به این تجربه‌های موثر، برنامه‌ریزیهای لارم برای تحریم های احتمالی را انجام داده‌ایم.

وی تشریح کرد: پرچم، موسسات رده بندی و بیمه مسائل اصلی در دوران تحریم ها خواهند بود که برای تمامی این مسائل برنامه ریزی های لارم انجام شده است.

وی در پایان با اشاره به تغییرات نرخ ارز در کشور گفت: کارکنان شرکت ما که بر روی نفتکش‌ها فعالیت می کنند حقوق خود را به صورت ارزی دریافت می‌کنند و تغییرات نرخ ارز پرداخت حقوقها را کمی مشکل کرده است، اما خوشبختانه درآمد شرکت ملی نفتکش نیز از محل اجاره کشتی‌ها عموما به صورت ارزی است و در نتیجه این تغییرات اثر زیادی بر فعالیتهای شرکت ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز