خبرگزاری کار ایران

کیان ارثی در پاسخ به ربیعی:

برنامه‌ریزی برای ورود به نفتکش سانچی آماده اجرا است

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۱۳۴

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش گفت: عملیات ورود به نفتکش در صورتی که شرایط آب و هوایی مهیا باشد، انجام می‌شود و برنامه‌ریزی‌ها بر روی نقشه با تمام جزییات، آماده اجرا است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، کیان ارثی، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش  در تماس تلفنی با علی ربیعی، در پاسخ به پرسش وی در خصوص مهار آتش در نفتکش ایرانی گفت: از ساعت 8.5 صبح تیم تخصصی و بحرانی در محل حاضر شده و در حال خاموش کردن آتش هستیم. البته در ساعت 10 صبح انفجار کوچکی رخ داد اما امیدواریم تا فردا شرایط بهتر شود. حرارت خیلی بالاست و باید سعی شود تا کشتی سرد شود. گروهی که از ایران اعزام شده بودند کمی تاخیر داشتند اما به استقبال آنها خواهیم رفت تا جلسه مشترکی برگزار شود.

وی ادامه داد: برای هلی‌برد، تجهیزات آماده شده و باید از ارتش درخواست کنیم تا به ما کمک کند و دو کشتی به صورت موازی در فاصله‌های مختلف قرار گیرند.

کیان ارثی در پاسخ به سوال دیگر مسئول کمیته اضطرار نفتکش سانچی، مبنی بر اینکه آیا با کم شدن دما رفتن به داخل کشتی امکان‌پذیر می‌شود؟ ، افزود: این موضوع باید در جلسه مشترک مورد بررسی قرار بگیرد و عملیات اجرایی در صورتی که شرایط آب و هوایی مهیا باشد، انجام می‌شود و برنامه‌ریزی‌ها بر روی نقشه با تمام جزییات، آماده اجرا است.

وی گفت: ما از ژاپن درخواست می‌کنیم تا بتوانیم از هلی‌کوپترهای آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز