خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در حاشیه نمایشگاه بیست و سوم نفت:

صد درصد کالاهای مصرفی ما داخلی است/ نفت سوزی را به صفر رساندیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۶۵۶

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران گفت: ما به طور کلی سعی کردیم که سال گذشته طی دو برنامه 6 ماهه تولید داشته باشیم که بیش از صد درصد نیز از تعهد جلوتر بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در نشست حاشیه‌ای بیست و سومین نمایشگاه نفت اظهار داشت: ما دومین شرکت تولیدکننده بعد از کارون هستیم که بالغ بر ۶۳۰ هزار بشکه تولید نفت، حدود ۱۸ هزار بشکه ال ان جی و ۱۰ هزار بشکه نفتا داریم.

وی افزود: گستره فعالیت این شرکت در چهار استان قرار دارد که عمده فعالیت‌های ما در کهگیلویه و بویراحمد و بخشی نیز در خوزستان و فارس است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه ما به عنوان گلوگاه نفت جنوب ایران مطرح هستیم تصریح کرد: کل نفت مناطق نفت‌خیز برای صادرات از خارج از تلمبه‌خانه گره عبور می‌کند.

وی یادآور شد: ما به طور کلی سعی‌کردیم که سال گذشته طی دو برنامه ۶ ماهه تولید داشته باشیم که بیش از صد درصد نیز از تعهد جلوتر بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه طی سال ۹۶ نفت‌سوزی را به صفر رساندیم خاطرنشان کرد: جهت جلوگیری از آلایندگی محیط زیست همه تولید از طریق فرآورش سیار انجام گرفت.

وی با اشاره به مهار آتش‌سوزی چاه ۱۴۷ رگ سفید طی سال گذشته خاطرنشان کرد: این اقدام نیز ازجمله عملکردهای مثبت این شرکت طی سال ۹۶ بوده است.

وی با اشاره به برنامه افزایش تولید تصریح کرد: به صورت متمرکز ۲۷ مخزن در مناطق نفت‌خیز برای این هدف برنامه‌ریزی شده که چهار مخزن اصلی تابعه شرکت گچساران است که با هماهنگی وزارت نفت، شرکت نفت و مناطق نفتخیز جنوب انجام خواهد شد.

وی به خرید صد درصدی از شرکت‌های ایرانی جهت تامین کالای مورد نیاز و شرکت مطبوعش اشاره و اظهار داشت: تاکنون سه هزار و ۲۰۰ قلم کالا با هماهنگی تولیدکنندگان داخلی به نتیجه رسیده بخشی از طریق مهندسی معکوس انجام شده و البته بخش عمده‌ای از قطعات نیز از طرق تامین‌کنندگان وارد می‌شود.

وی درباره نوسازی تاسیسات نیز گفت: وقتی تاسیسات فرسوده می‌شوند مشکلات بیشتر می‌شوند اما ما سعی می‌کنیم که قبل از وقوع حادثه آنها را شناسایی و مشکل را برطرف کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز