خبرگزاری کار ایران

حساب سپرده‌گذاران ثامن به بانک انصار منتقل شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۰۲۹

بانک انصار در پیامکی به سپرده‌گذاران موسسه اعتباری ثامن، از انتقال حساب آنها به بانک انصار خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ سپرده مشتریان مؤسسه اعتباری ثامن به بانک انصار منتقل و شماره حساب جدید در این بانک برای آنها پیامک شد و از این پس سپرده‌گذاران این مؤسسه می‌توانند از تمامی خدمات بانک انصار از جمله خدمات بانکداری الکترونیک بهره‌مند شوند.

این در حالی است که همزمان با نیمه شعبان تابلوهای موسسه اعتباری ثامن به بانک انصار تغییر یافت. گفته می‌شود با برنامه ریزی های انجام شده تعداد شعب بانک جدید به دلیل بالا بودن تعداد شعب بانک انصار، مهر اقتصاد و ثامن پس از ادغام کاهش می‌یابد.

یادآور می‌شود بانک انصار در حال حاضر ۷۰۰ شعبه دارد که در صورت ادغام با مهر اقتصاد که ۷۳۶ شعبه و ثامن که حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ شعبه دارند، تعداد شعب این بانک از ۲۰۰۰ شعبه فراتر خواهد رفت که همین امر موجب اخذ تصمیم مبنی بر کاهش شعب بانک جدید شده است.

همچنین از روز ۱۳ اردیبهشت ماه کارت ثامن در بیش از ۴ هزار خودپرداز بانک انصار فعال شده، همزمان با ادغام «موسسه اعتباری ثامن» در «بانک انصار» و بنا به درخواست این موسسه، خدمات خودپردازهای بانک صادرات ایران به کارت های موسسه اعتباری ثامن از روز ١٢ اردیبهشت ٩٧ پایان یافته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز