خبرگزاری کار ایران

علی فاضلی پس از ثبت نام در انتخابات اصناف مطرح کرد:

توصیه به تعامل، نه به تخریب/ به اظهارنظرها به موقع پاسخ خواهم داد

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۶۹۰

رئیس اتاق اصناف ایران و تهران با حضور در سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران برای نامزدی در انتخابات اتاق اصناف ثبت نام کرد.

به گزارش ایلنا، علی فاضلی پس از ثبت نام در انتخابات گفت: مدتهاست عده ای به دنبال فضاسازی برای کم اثر جلوه دادن فعالیت مجموعه اتاق های اصناف ایران و تهران هستند و درباره من هم اظهار نظر زیادی کرده اند.
وی اضافه کرد: هم اکنون با توجه به وضعیت حال حاضر اصناف احساس وظیفه کرده تا در کنار این مجموعه عظیم به عنوان سرباز نظام و ولایت باشم.
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه به برخی از اظهار نظرها تا کنون پاسخی نداده ام، اما به موقع پاسخ خواهم داد، اظهار داشت: چنان که بعضی از این ابراز نظرها در جهت تخریب دیگران بوده که کار زیبنده ای نیست. می توان با اطمینان گفت که این نوع گفتمان دیگر در جامعه جایی ندارد. من به این افراد توصیه می کنم به جای تخریب واین گونه فضاسازی ها، به اعلام برنامه های خود بپردازند نه تضعیف و نفی دیگران.
فاضلی از اصل مهم «تعامل» درموفقیت اصناف نام برد و خاطرنشان کرد: هر کس که بخواهد وارد این مجموعه شود باید تعامل کند و تعامل به معنای سرسپردگی نیست؛ بلکه تعامل به معنی داشتن برنامه ای برای همکاری بیشتربا دیگر مجموعه ها در جهت ارتقای جایگاه اصناف است؛ که من در این چند سال این تعامل را در بعضی افراد ندیدم.
وی افزود: ما در این چند سال نه تنها با دولت، بلکه با مجلس، نیروی انتظامی و همچنین با سپاه تعامل و همراهی داشتیم که البته با وجود برخی مشکلات ، به نتیجه خوبی هم رسیدیم؛ اما یقینا برای ادامه و اجرایی کردن برنامه های چهار ساله اتاق که در قالب ۶۰ ماده اعلام کردیم، با قدرت پای کار ایستاده ایم، البته در آخر انتخاب با مردم است و به رای مردم احترام می گذاریم. 
رییس اتاق اصناف ایران در عین حال روند ثبت نام انتخابات اصناف را خوب توصیف کرد و ابراز داشت: تنها نقطه ضعف آن، رفتار ضد اخلاقی در شبکه های مجازی توسط برخی افراد که پیشکسوت هم هستند و شاید بتوان گفت کمترین علقه را به اصناف دارند، وجود دارد.
فاضلی از همه کسانی که در این مدت به اتاق های اصناف یاری رساندند، تشکر و بیان کرد: شاید ایراداتی به این مجموعه وارد باشد، اما باید با کمک دوستان در پی رفع این مشکلات باشیم. یقینا من از هفته آینده با همکاری کسانی که به دنبال تعامل و یاری هستند، شروع به تدوین برنامه و استراتژی برای اتاق اصناف تهران خواهم کرد و قطعا برآیند آن را به گوش اصحاب رسانه و مردم خواهیم رساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز