خبرگزاری کار ایران

انتقال حسابها به بانک انصار؛

یکپارچه سازی حساب های مهر اقتصاد و ثامن، در روز های آتی

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۰۹۹

با تغییر تابلوهای موسسه مالی و اعتباری ثامن و مهر اقتصاد همزمان با نیمه شعبان به بانک انصار، عملیات یکپارچه سازی حساب‌های مشتریان آغاز و حساب ها به بانک انصار منتقل خواهد شد.

به گزارش ایلنا از ایبنا؛ ادغام دو موسسه مالی ثامن و مهر اقتصاد در بانک انصار قطعی شده و همزمان با نیمه شعبان تابلوهای این موسسات به بانک انصار تغییر خواهد کرد. در نتیجه این ادغام حساب سپرده‌گذاران این دو موسسه به بانک انصار منتقل و حساب‌ها یکپارچه خواهد شد.

گفته می‌شود با برنامه‌ریزیهای انجام شده تعداد شعب بانک جدید  به دلیل بالا بودن تعداد شعب بانک انصار، مهر اقتصاد و ثامن پس از ادغام کاهش می یابد. یادآور می‌شود بانک انصار در حال حاضر ۱۰۵۶ شعبه دارد که در صورت ادغام با مهر اقتصاد که ۷۳۶ شعبه و ثامن که حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ شعبه دارند تعداد شعب این بانک از ۲۳۰۰ شعبه فراتر خواهد رفت که همین امر موجب اخذ تصمیم مبنی بر کاهش شعب بانک جدید شده است.

هم‌اکنون سایت موسسه ثامن از دسترس خارج است و امکان دسترسی به این سایت وجود ندارد.

فرشاد حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی پیش از این گفته بود که در جریان ساماندهی بانک‌های نظامی بعد از ادغام ثامن، مهراقتصاد و انصار، در مرحله بعد بانک‌های حکمت، قوامین و کوثر نیز ادغام شده و در مجموع دو بانک نظامی تشکیل می‌شود. این در حالی است که در آینده ممکن است این دو بانک نیز ادغام شوند و در نهایت یک بانک نظامی در شبکه بانکی فعالیت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز