خبرگزاری کار ایران

هنوز انگیزه تیراندازی در پالایشگاه بیدبلند مشخص نیست

کد خبر : ۶۱۶۳۲۵

مدیر روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس گفت: هنوز انگیزه موتورسواران از این اقدام مشخص نیست دوربین های مدار بسته کلیه اقدامات را ثبت کرده اند و فیلم ها برای پیگیری در اختیار نیروهای امنیتی- قضایی قرار می‌گیرد.

هدایت الله درخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره حادثه تیراندازی در محل پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس اظهار داشت: ساعت 2 شب گذشته دو راکب موتورسیکلت به سمت خودروهای حراست پالایشگاه تیراندازی کردند و پس از آن متواری شدند.

وی افزود: در پی این حادثه هیچ یک از نیروهای حراست درگیری‌ای با آنان نداشتند و هیچ آسیب جانی نیز نداشته‌ایم.

مدیر روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس خاطرنشان کرد: در حال حاضر امنیت کامل در پالایشگاه برقرار است و کارکنان مشغول کار هستند و حتی بسیاری از وقوع حادثه خبر ندارد.

وی درباره انگیزه این تیراندازی گفت: هنوز انگیزه موتورسواران از این اقدام مشخص نیست دوربین‌های مدار بسته کلیه اقدامات را ثبت کرده‌اند و فیلم‌ها برای پیگیری در اختیار نیروهای امنیتی- قضایی قرار می‌گیرد. 

درخشنده برخی اظهار نظرها مبنی بر اشتغال نیروهای بومی و غیر بومی را در وقوع این حادثه تکذیب کرد.

وی یادآور شد: درگیری رئیس حراست پالایشگاه با راکبان متورسیکلت نیز صحت ندارد زیرا او در زمان وقوع حادثه در محل پالایشگاه حضور نداشته است.   

پروژه پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در حال حاضر 75 درصد پیشرفت دارد و با بهره برداری از این مگاپروژه ملی روزانه 2.5 میلیون دلار درآمدزایی خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز